Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - آقای امیری گفت: درپی کشف چندین محموله پسماند‌های عفونی خطرناک، ابراز نارضایتی شهروندان شهرستان کارون و انعکاس موضوع در فضای مجازی از بدو اطلاع باحضور مدیر محیط زیست شهرستان و مرجع انتظامی مستندات این موضوع جمع آوری شده و باورود دادستانی پرونده‌ای علیه خاطیان تشکیل و از روز‌های آتی اقدام به احضارمدیران متخلف خواهدنمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: باتوجه به حساسیت موضوع ازناحیه مردم شریف کارون اطمینان خاطر خواهیم داد که بامتخلفان وتهدیدکنندگان سلامت عمومی درچارچوب قانون و با قاطعیت برخورد خواهد شد.

پانزدهم بهمن ماه امسال  تصاویری از تخلیه پسماند یکی از بیمارستان‌های غرب اهواز و مطب در نزدیکی محله و زمین ورزشی منطقه کوت نواصر از توابع شهرستان کارون به دست باشگاه خبرنگاران جوان رسید.

به گفته اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کارون این دومین بار است که این بیمارستان در اهواز مرتکب چنین بی قانونی می‌شود.

عباس ظاهری می‌گوید: پیشتر نیز این بیمارستان جنوب غرب اهواز در جاده قلعه چنعان زباله‌های عفونی خود را رها کرده بود.

مدیر اداره حفاظت محیط زیست کارون با ثبت این تصاویر، پرونده را به دادستانی این شهرستان ارسال کرد که اکنون خبر‌ها حاکی از احضار مدیران خاطی است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زباله بیمارستانی زباله عفونی شهرستان کارون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۷۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان کشف شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی محیط زیست خراسان رضوی، جواد ستوده اظهار کرد: محیط بانان شهرستان فریمان، در حین گشت و پایش منطقه تحت مدیریت سازمان، از پیدا شدن لاشه یک قلاده پلنگ در ارتفاعات منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان خبر دادند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست فریمان بیان کرد: در بررسی‌های مقدماتی محیط بانان، نشانه‌ای از تیراندازی روی لاشه پلنگ دیده نشده است.

وی افزود: علت مرگ پلنگ هنوز مشخص نیست و برای بیان دقیق علت مرگ و کالبد شکافی، لاشه به اداره حفاظت محیط زیست منتقل و ضمن نمونه‌برداری با همکاری دامپزشکی علت مرگ مشخص و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حفاظت از محیط‌ زیست مردمی شود/ لزوم برخورد با بهره‌برداران خاطی
  • لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان کشف شد
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • پیدا شدن لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • لزوم توجه به رویکردهای اساسی برای تفکیک زباله از مبدا
  • جزئیات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • رویکرد اصلی ما تفکیک زباله از مبدا است
  • پیدا شدن لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع کلیلاق شهرستان فریمان
  • سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود
  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید