Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه عربستانی از رد شدن شکایت النصر از پرسپولیس خبر داده است.

به گزارش برنا؛ روزنامه الاقتصادیه عربستان سعودی در خبری اعلام کرد پرونده‌های باز النصر در CAS که یکی از آن‌ها مربوط به شکایت از پرسپولیس است مختومه اعلام شده و شکایت این تیم از پرسپولیس کاملا رد شده است.

النصری‌ها در نیمه نهایی لیگ قهرمانان سال ۲۰۲۰ به مصاف پرسپولیس رفته بودند و از آن زمان علی‌رغم  رد شدن چندباره شکایت‌های‌شان در چند محکمه، به CAS شکایت کردند که این شکایت هم طبق ادعای این رسانه عربستانی راه به جایی نبرد و آن‌ها مثل دفعات قبل شکست خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام//

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عربستان سعودی پرسپولیس لیگ قهرمانان رسانه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا النصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۷۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا نقی‌زاده از معدود فوتبالیست‌های تبریزی است که در لیگ برتر حضور دارد و خارج از تیم تراکتور فوتبال حرفه‌ای خود را دنبال می‌کند. او روز گذشته یک گل در ضربات پنالتی وارد دروازه پرسپولیس کرد و یک بار هم در دقیقه 120 دروازه قرمزها را گشود تا نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشته باشد.

حالا نقی‌زاده در گفتگو با تسنیم ادعای جالبی مطرح کرده و می‌گوید هیچ بازیکنی به اندازه او دروازه دو تیم سرخابی را باز نکرده است: من چهار گل به پرسپولیس و چهار گل به استقلال زده‌ام و فکر نمی‌کنم بازیکنی باشد که هشت گل به این دو تیم زده باشد. این برای من یک دستاورد بزرگ است و خدا را شکر می‌کنم.

اشاره او به گل‌هایی است که با پیراهن گسترش فولاد و سیاه جامگان وارد دروازه استقلال کرده و در سالهای گذشته نیز با آلومینیوم اراک موفق شده چهره یک بازیکن گلزن را به این دو تیم نشان دهد.

البته شاید این ادعای او با پاسخ سایر بازیکنان هم مواجه شود، آنهایی که احتمالا مدعی گل‌های بیشتر به پرسپولیس و استقلال هستند و به این سادگی حرف نقی زاده را قبول نخواهند کرد.

دیگر خبرها

  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • ادعای دختر پوراحمد درباره مرگ پدرش: نرفته بود که خودکشی کند | می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • سازمان ملل: اسرائیل مدرکی ارائه نکرد و پرونده یکی از کارکنان آنروا بسته شد
  • ادعای دختر کیومرث پوراحمد: پدرم نرفته بود شمال که خودکشی کند