Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@06:34:07 GMT

امکان مقایسه برق بها در قبض‌های جدید مشترکین

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۷۳۲۳

امکان مقایسه برق بها در قبض‌های جدید مشترکین

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی اظهار کرد: مشترکین برق می‌توانند با مقایسه میزان مصرف خود با مدت مشابه پارسال و کنترل میزان برق مصرفیشان، برق بهای کمتری پرداخت کنند.

مهدی دادگر، امروز سه شنبه ۲۶ بهمن گفت: از ابتدای بهمن ماه تغییر در شیوه محاسبه برق بهای مشترکین خانگی اعمال شد و در قبض‌های جدید مشترکین، نرخ‌های جدید با اعلام نوع مصرفشان و این که در چه جایگاهی از الگوی مصرف برق هستند درج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: مشترکین خانگی می‌توانند با استفاده از برنامه برق من تمامی سوابق مصرف برق خود از سال‌های قبل تاکنون را مشاهده کنند و یا به طور مثال با در نظر گرفتن میزان برق مصرفیشان در اسفند پارسال، با کاهش مصرف برق در اسفند امسال، از تخفیف ۵ درصدی در محسابه برق بهای خود برخوردار شوند.

دادگر یادآور شد: به طور کلی برنامه ریزی برای انتخاب پله مصرفی برق یعنی قبل از شروع ماه، محاسبه کنیم که نسبت به مصارف قبل یا دوره مشابه پارسال چه مقدار مصرف داشته ایم و این ماه چه میزان برق مصرف می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۷۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۷۰۰ نفر در کارخانه‌های سیمان خراسان جنوبی

آریافر مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: پارسال یک‌ میلیون و ۳۵۹ هزار تن سیمان در خراسان جنوبی تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل‌تر ۷ درصد افزایش داشته است.

او افزود: در کارخانه‌های سیمان استان تاکنون برای حدود ۷۰۰ نفر شغل ایجاد شده است و سیمان استان علاوه بر تأمین نیاز داخل، به کشور افغانستان نیز صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید

 سرمایه گذاری جدید ۱۵ هزار میلیاردی/ طلا، زغال سنگ، آهن، تایر و منیزیت روی ریل توسعه قرار گرفتند

آریافر بیان کرد: پارسال ۵۰۲ هزار تن سیمان به ارزش ۱۵ میلیون دلار صادر شده است.

در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کاری و واحد‌های نمونه خراسان جنوبی، واحد کارگری سیمان قاین به عنوان واحد نمونه استان معرفی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • هوای خنک بهای در مازندران
  • مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات
  • ۱۳ همت مبلغ یک ماه میزان مصرف صنایع بزرگ از گاز کشور
  • اشتغال ۷۰۰ نفر در کارخانه‌های سیمان خراسان جنوبی
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • (ویدیو) مقایسه پراید با خودروهای آمریکایی توسط یک افغانستانی
  • پیوستن اداره‌های دولتی پایتخت به پویش کاهش مصرف آب
  • اطلاعیه قطعی گاز در کرج
  • پاسخگویی به پرسش ‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است