Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:29:48 GMT

رئیس رژیم صهیونیستی راهی آنکارا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۷۴۱۴

رئیس رژیم صهیونیستی راهی آنکارا می‌شود

به گزارش ایرنا، خبرگزاری فرانسه روز سه شنبه گزارش کرد: «اسحاق هرتزوگ» در حال برنامه ریزی برای انجام یک سفر نادر به ترکیه است.

شبکه تلویزیونی ۷ رژیم صهیونیستی هم گزارش کرد که مشاور رئیس جمهوری ترکیه و معاون وزیر خارجه این کشور در روزهای آینده عازم فلسطین اشغالی خواهند شد.

این در حالی است که بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در راستای توافق سازش با بحرین، روز گذشته وارد منامه شد و قرار است امروز با شاه و ولیعهد این کشور ملاقات کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی روز یکشنبه با استناد به گزارش‌های روزنامه‌های ترکیه درباره سفر مقامات ارشد اسرائیلی به ترکیه، احتمال داد که رئیس موساد یکی از این شخصیت‌های امنیتی باشد.

به گزارش این کانال تلویزیونی اسرائیلی، ارتباط خوبی بین موساد اسرائیل و سرویس اطلاعاتی ترکیه وجود دارد و این رابطه در دوران یوسی کوهن رئیس سابق موساد قوی و خوب بود، اگرچه در سطح سیاسی متشنج بود.

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی ادعا کرد که موساد به همراه سرویس اطلاعاتی ترکیه موفق شده‌اند حداقل ۱۲ حمله تروریستی داعش در خاک ترکیه را خنثی کنند.

روز پنجشنبه گذشته هم روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» از سفر محرمانه یک مقام رژیم صهیونیستی به آنکارا و دیدار وی با مشاور ارشد «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه خبر داد.

سازشکاری برخی حکام کشورهای عربی حوزه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی و سفر مقامات صهیونیستی به منطقه درحالی صورت می‌گیرد که کارشناسان و تحلیلگران سیاسی این سازشکاری و باز شدن پای صهیونیست‌ها را تهدیدی برای صلح و امنیت کشورهای مسلمان منطقه می‌دانند و درباره پیامدهای آن هشدار می‌دهند.

امضای توافقنامه سازش بین برخی حکام کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی با موجی از محکومیت‌ها در سطح مسئولان، شخصیت‌های سیاسی و دینی و سازمان‌های مردم نهاد و ملت‌های مسلمان روبرو شده است.

برچسب‌ها رجب طیب اردوغان موساد رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رجب طیب اردوغان موساد رژیم صهیونیستی رجب طیب اردوغان موساد رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۷۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حماس به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه‌ای در سرزمین‌های اشغالی واکنش نشان داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، عزت الرشق عضو دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد: شهید قهرمان ترک حسن سکالانان که امروز قهرمانانه به شهادت رسید، شهید فلسطین، غزه، قدس و مسجد الاقصی است.

وی خاطر نشام کرد: ما امت جسدی واحد، خونی واحد و آرمانی واحد هستیم، دشمنی واحد داریم که در کمین ما نشسته است

این مقام حماس تاکید کرد: بنابراین خطر دشمن صهیونیستی همه ما را تهدید می‌کند و ما باید با همه امکانات و توانمندی‌هایمان با آن مقابله کنیم.

عملیات شهادت‌طلبانه شهروند ترکیه‌ای در قدس اشغالی

منابع خبری امروز سه‌شنبه از عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی و زخمی شدن دستکم یک نظامی رژیم اشغالگر خبر دادند که نکته قابل توجه، عامل شهادت‌طلبانه ترکیه‌ای این عملیات است.

دستکم دو نفر در این عملیات که با استفاده از چاقو صورت گرفته، زخمی شده اند. عامل این عملیات شهادت طلبانه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

رسانه های عبری به زخمی شدن یک نظامی رژیم صهیونیستی در این عملیات اعتراف کردند. به گزارش این رسانه ها، یک نیروی پلیس 30 ساله رژیم صهیونیستی از ناحیه سر زخمی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش حماس به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه
  • گردشگر ترکیه‌ای با چاقو به یک پلیس صهیونیست حمله کرد
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند
  • حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • هیات حماس فردا راهی قاهره خواهد شد
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد