Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی محمدی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار کرد: متأسفانه روز به روز به تعداد بیماران کرونایی با شیب عجیبی اضافه می‌شود به طوریکه به نسبت این افزایش آمار مبتلایان، تعداد بیماران با حال وخیم هم بالا می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سرایت بالای اُمیکرون در استان، افزود: هم‌اکنون تعداد موارد بستری در بیمارستان‌های استان به ۳۶۳ نفر رسیده که ۷۹ نفر از این تعداد در بخش ویژه بستری هستند و حال ۱۶ نفر هم وخیم گزارش شده است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه امروز پنج مورد فوتی با ابتلای قطعی به کرونا داشته‌ایم، گفت: مجموع جانباختگان استان با احتساب این تعداد به ۲ هزار و ۹۶۲ نفر رسید.

وی یادآور شد: ۱۱۹ بیمار طی ۲۴ ساعت گذشته با علائم کرونا بستری شده همچنین طی مدت مذکور ۱۱۳ مورد هم پس از بهبودی از بیمارستان‌های سطح استان ترخیص شده‌اند.

محمدی عنوان کرد: کرونا این بار با سویه جدید بی‌رحم‌تر از همیشه سلامتی هم‌استانی‌ها را تهدید می‌کند به گونه‌ای که طی شبانه‌روز گذشته ۵۱ بیمار مثبت بستری و ۲۳۳ مورد سرپایی در استان شناسایی شده است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس اخبار کرونایی 5 مورد فوتی افزایش موارد بستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!

اخیرا محققان هلندی خبر فوت مردی که ۶۱۳ روز به بیماری کرونا مبتلا بود گزارش کردند. این مرد به‌دلیل ابتلا به نقص ایمنی نتوانست بیماری کرونا را شکست دهد.

این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

دیگر خبرها

  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • تصویری ترسناک از خورشید در آسمان چین؛ چه اتفاقی افتاده؟
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • کامنت پرحاشیه رضا کرمانشاهی: باخت پرسپولیس از برد تراکتور شیرین تر بود!
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد