Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک از برخورد شدید خودرو پراید با حفاظ‌های کنار جاده در این شهرستان خبر داد و گفت: این حادثه یک فوتی و یک مصدوم بر جا گذاشته است.

به گزارش ایمنا، یوسف صاحبدل از برخورد شدید خودرو پراید با حفاظ‌های کنار جاده در قرچک خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۲:۳۰ دقیقه بامداد، حادثه برخورد خودرو پراید با حفاظ‌های فلزی کنار جاده به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی قرچک اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پس از اطلاع بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه شماره یک باقر آباد و ایستگاه شماره یک زیباشهر به همراه خودرو نجات و تجهیزات هیدرولیکی به محل حادثه که در زیباشهر، روی پل زیر گذر رخ داد اعزام شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک افزود: در این حادثه که به علت شدت برخورد خودرو، راننده و سرنشین آن در داخل خودرو گرفتار شده بودند، با استفاده از تجهیزات نجات خارج شدند.

صاحبدل تصریح کرد: این حادثه متأسفانه یک نفر فوتی داشته و یک نفر دچار مصدومیت شد که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

منبع: مهر

کد خبر 555746

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حادثه حادثه رانندگی امار مصدومان حادثه تصادف تصادفات رانندگی تصادف مرگبار تصادفات جاده ای تصادفات فوتی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کنار جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۷۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در شهر هوره

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، شهردار هوره گفت: ظهر امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه یک خوردو مینی بوس در مسیر بن- اصفهان در حال حرکت بود است که به دلیل بریده شدن ترمز در شهر هوره واژگون شد.
عباسیان افزود: این خودرو در مسیر حرکت با چندین خودرو نیز برخورد داشته و به دیواره حسینیه این شهر برخورد کرده است و خوشبختانه این تصادف تلفات جانی نداشته است.

دیگر خبرها

  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • حادثه رانندگی در شهر هوره
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • برخورد پراید با کامیون در محور بروجن به لردگان با دو مصدوم و حادثه دیده
  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 
  • سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • واژگونی خودرو دنا ۶ مصدوم در جاده ساروق به خنداب برجا گذاشت