Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان، حسن سالاری، از فعالان فرهنگی و رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر بندرعباس به عنوان مشاور اجرایی ایشان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حکم محمد قویدل خطاب به حسن سالاری آمده است:

نظر به تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی در عرصه‌ی آموزش و پرورش به موجب این ابلاغ به عنوان کارشناس اجرایی مدیرکل منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با اتکا به ایزد متعال و با سرلوحه قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله) دولت کار و کرامت در راستای اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت اسلامی اهتمام و جدیت لازم را معمول فرمائید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند سبحان خواستارم.

حسن سالاری در کارنامه خود کارمند دبیرخانه و هیأت نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان، مسؤول ستاد اوقات فراغت، ناظر کمیته حمایت و نظارت بر مؤسسات فرهنگی و هنری در حوزه معارف دینی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خادم یار آستان قدس رضوی در استان و خادم افتخاری حرم حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع)، بازرس و ناظر بر عملکرد کانون‌های مساجد استان، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید محمد دژله از حوزه شهید علیرضا آرمات و همچنین همکاری با بسیج در همه عرصه‌ها، فرمانده قرارگاه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی محله بیست متری شاه حسینی، مدیریت کانون فرهنگی هنری هجرت مسجد محمد رسول الله (ص) و بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و دینی را دارد.

وی همچنین پیش از این معاون آموزشی دبیرستان ابن سینا ناحیه یک بندرعباس بوده و هم اکنون سمت رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بندرعباس را عهده دار است.

کد خبر 555753

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر بندر عباس کلانشهر حسن سالاری مشاوره شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حسن سالاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۷۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: در برنامه هفته معلم از ۶۰۰ معلم نمونه قدردانی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت الله محمدباقر لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش و اعضای ستاد گرامیداشت هفته معلم با قدردانی از  معلمان و فرهنگیان مازندران اظهار داشت: هفته معلم  یادآوری خاطره معلم مجاهد شهید آیت الله مطهری است و در این هفته از معلمان فرهیخته تجلیل می‌شود.

وی با آرزوی تعالی درجات برای روح مطهر این شهید فرهیخته تصریح کرد: قدردانی از زحمات تربیتی، علنی، آموزشی جامعه فرهنگیان ضرورت دارد.

وی با تاکید بر اهمیت تعلیم و تربیت و مرورش نسل معنوی و تاثیر تربیت متعالی در آینده دانش آموزان گفت: آینده یک مملکت و یک جامعه در گرو آموزش و پرورش است. ضرورت دارد در جهاد تبیین از نظر افرادی که با نسل جدید آشنا هستند استفاده کنیم.

آیت الله لائینی با تاکید بر اینکه باید در مدارس تربیت پرورشی را جدی بگیریم اظهار کرد: قرآن تزکیه را قبل از تعلیم ذکر کرده و در واقع پرورش مهمتر از تعلیم است. مدارس هیئت امنایی از قلمرو آموزش و پرورش خارج نیست و باید در این مدارس همه چیز حساب شده باشد. در عین اینکه اینگونه مدارس امنایی دولتی هست باید برنامه‌های فرهنگی و تربیتی ویژه‌ای برای دانش آموزان داشته باشد.

وی گفت: شاهد همکاری مسئولین شهری هستیم و در هر شهر می‌توانیم یک یا چند مدرسه هیئت امنایی داشته باشیم.

حسین کمالی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران  هم با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع  هفته معلم در استان افزود: در هفته معلم به مدارس توصیه شده برنامه با مشارکت اولیای دانش آموزان  و خانواده فرهنگیان برگزار کنند. 

کمالی تصریح کرد: در آیین تجلیل معلم نیز از 600 معلم قدردانی می‌شود. 98 معلم منتخب شهرستانی و 9 معلم کشوری معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • جذب بیش از ۱۰۰۰ دانشجو معلم در گیلان
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند