Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - شایعه شده اپل در رویداد ماه مارس خود احتمالا روی آیفون SE جدید متمرکز خواهد بود، اما مشاهداتی وجود دارد که نشان می دهد در ماه مارس نیز چند مک بوک جدید توسط این شرکت معرفی شود.

به گزارش mashable، طبق پرونده‌های نظارتی در پایگاه داده اقتصادی اوراسیا که توسط Consomac شناسایی شده، اپل سه مک بوک جدید در دست ساخت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر سه مدل که با شماره مدل A2615، A2686 و A2681 ثبت شده‌اند، به‌ عنوان سیستم عامل macOS Monterey فهرست شده‌اند، اما هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات آنها منتشر نشده است.

تنها چیز دیگری که می دانیم این است که یکی از این رایانه ها به عنوان رایانه های قابل حمل درج شده، در حالی که دو مورد دیگر طبقه بندی نشده اند، به این معنی که احتمالاً رایانه های رومیزی هستند. بهترین حدس برای اینکه این محصولات چه چیزی می تواند باشد به شرح زیر است: مک بوک ایر جدید، مک مینی جدید و آی مک جدید، که هر سه از پردازنده های جدید M1 Pro یا M1 Max اپل استفاده می کنند.

شایعه شده که اپل برای رویدادی در ۸ مارس آماده می‌شود، جایی که این شرکت احتمالاً آیفون SE جدید را در کنار یک iPad Air جدید معرفی خواهد کرد. همچنین باید اشاره کرد که گزارش اخیر بلومبرگ می‌گوید که اپل در حال کار روی حداقل یک مدل مک بوک جدید است، اگرچه نمی‌توان به طور قطعی گفت که آیا این مدل در کنار آیفون SE در ماه مارس عرضه خواهد شد یا خیر.

بیشتر بخوانید

در ماه مارس چه محصولاتی از اپل معرفی می‌شوند؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مک بوک اپل رونمایی اپل عرضه لپ تاپ شرکت اپل مک بوک جدید ماه مارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری، از امروز داوطلبان پذیرفته شده چند برابر ظرفیت می‌توانند مدارک خود را در سایت وزارت آموزش و پرورش بارگذاری کنند.

امکان تکمیل و بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان اولین مرحله آزمون آموزگاری از امروز فراهم و متقاضیان در مهلتی ۴ روزه می‌توانند با مراجعه به سامانه my.medu.ir مدارک خود را جهت ارزیابی، بارگذاری کنند.

کد خبر 6089569 علی قدمی

دیگر خبرها

  • عکس مدارگرد «مارس اکسپرس» از لشکر عنکبوت‌ها روی مریخ!
  • امکان بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • کدام کشورها تیک‌تاک را ممنوع کرده‌اند؟
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • صادرات خودروی سواری از ترکیه طی ۳ ماه از ۲.۵ میلیارد دلار گذشت
  • پرورش هزار و ۷۰۰ نفر شتر در داورزن
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان