Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سجاد اسدی مهر دادستان عمومی و انقلاب شوش امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی بنیاد مسکن و کشاورزی شهرک بهرام انجام شده بود که در راستای اجرای کمیسیون ٩٩ شهرداری، ۴۰ مورد از آن‌ها تخریب شد.

وی با اشاره به اعتراضات رخ داده در پی تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز گفت: در پی تخریب این واحدها، تعدادی اقدام به اعتراض کردند که تذکرات لازم به آنها داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی مهر افزود: عزم دستگاه قضایی شهرستان بر این است که از احداث هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری شود و توصیه می‌شود که مردم با این اقدامات غیرقانونی، زمینه تخریب منابع طبیعی، محیط زیست و اراضی ملی همچنین خسارت به بیت‌المال را فراهم نکنند.

اسدی مهر با بیان اینکه عزم دستگاه قضایی برای برخورد با متخلفان جدی است، گفت: با هرگونه دست‌اندازی و تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی و همچنین تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در این شهرستان به طور جدی برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تخریب سازه غیرمجاز دادستان عمومی و انقلاب شوش تصرف اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۸۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف و بازپس گیری ۳هکتار از اراضی ملی اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بختیار سعدون گفت: در هفته جاری سه هکتار از اراضی ملی با همکاری ماموران محترم انتظامی در روستا‌های "ذمه" و "سیاوان" و "بطریان"، خلع ید و رفع تصرف شد. وی افزود:برای حفاظت دقیق از عرصه‌های منابع طبیعی و اراضی ملی، حضور مردم در صحنه مهمترین رکن بوده و به همین علت سامانه ۱۵۰۴ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی و رسیدگی به تخلفات صورت گرفته در سطح منابع طبیعی این شهرستان است. لازم به ذکر است اشنویه دارای حدود ۱۰۰ هزار هکتار اراضی جنگلی و مراتع است

دیگر خبرها

  • بازگشایی و رفع تصرف ۹۱ هکتار از اراضی رودخانه‌ای
  • اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • رفع تصرف بیش از ۲ هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی در استان آذربایجان غربی
  • رفع تصرف و بازپس گیری ۳هکتار از اراضی ملی اشنویه
  • اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند
  • تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل نور
  • تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل شهرستان نور