Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-09@02:12:42 GMT

جنگ را به عمق فلسطین اشغالی می‌کشانیم

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۸۶۳۷

جنگ را به عمق فلسطین اشغالی می‌کشانیم

به گزارش جام جم آنلاین، «خالد البطش» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که مقاومت فلسطین، در برابر تجاوزات صهیونیست ها در محله الشیخ جراح واقع در شهر قدس اشغالی، دست بسته نخواهد ماند.

البطش در گفت‌وگو با پایگاه خبری «فلسطین الیوم» گفت که در صورت لزوم و در پاسخ به پاکسازی نژادی که در الشیخ جراح صورت می‌گیرد، مقاومت فلسطین در نوار غزه قادر و آمده است که جنگ تازه‌ای را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تهدید نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی، در سایه رخدادهای کرانه باختری و قدس، بیانگر یکی بودن جنگ و مقاومت است، خاطر نشان کرد: «ما فرزندان یک ملت هستیم. پیام دشمن مبنی بر انتقال [درگیری] به غزه نیز ما را نمی‌ترساند».

این مسئول جهاد اسلامی تصریح کرد: «اگر دشمن بخواهد جنگ را به غزه انتقال دهد تا برای بمباران غزه، کسب مشروعیت کند، می‌داند که مقاومت قادر است جنگ را به داخل عمق این رژیم انتقال دهد. لذا مقاومت، دولت [نفتالی] بنت را نیز سرنگون خواهد کرد و هزینه جنایتهایش در الشیخ جراح را پرداخت خواهد کرد».

البطش ضمن درخواست از امت عربی و اسلامی برای جلوگیری از یهودی‌ سازی و پاکسازی نژادی مردم الشیخ جراح، از طرف های میانجی نیز خواست که از اقدامات صهیونیستها در این منطقه جلوگیری کنند.

«محمد الهندی» مسئول اداره سیاسی جهاد اسلامی شامگاه دوشنبه تأکید کرد که گروههای مقاومت حاضر در نوار غزه قصد دارند یک اقدام مردمی، تأثرگذار و قدرتمند را در شرق نوار غزه انجام دهند که این اقدام در راستای حمایت از ساکنان الشیخ جراح در قدس است.

وی با بیان اینکه حملات رژیم صهیونیستی به قدس و محله‌های مسکونی آن، تلاشی از سوی این رژیم برای کودتا علیه تمامی توافقات قبلی است، گفت که مقامات صهیونیست تلاش می کنند تا از وضعیت منطقه، برای تداوم حملات خود و تخریب منازل ساکنان قدس بهره‌برداری کنند.

این مسئول جهاد اسلامی با بیان اینکه مقابله با دشمن صهیونیستی در تمامی شهرهای کرانه باختری، قدس و نقب اشغالی در حال گسترش است، تأکید کرد، این رخدادها نشانه‌های آغاز انتفاضه جدید در حال شکل‌گیری است.

الهندی با بیان اینکه نبرد محله شیخ جراح، نبرد همه مردم فلسطین است، خاطر نشان کرد، جنگ علیه قدس و تسلط بر محله‌های آن، یک جنگ طولانی است، ولی گروههای فلسطینی، برای ان کار متحد شده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه مسیر مقاومت تنها راه مردم فلسطین برای بازپسگیری حقوق کامل خود است، گفت که این مسیر، بر خلاف روند شکست خورده توافق اسلو است؛ لذا «این مقاومت است که مسیر پیروزی را ترسیم می‌کند».

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: الشیخ جراح غزه پاکسازی نژادی فلسطین کرانه باختری قدس یهودی سازی جهاد اسلامی الشیخ جراح نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۸۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله دیگری از مقاومت اسلامی عراق به یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که در پاسخ به جنایات اشغالگران علیه غیرنظامیان فلسطینی، یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها را با هواپیماهای بدون سرنشین هدف قرار داده است.

به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که بامداد روز دوشنبه با استفاده از پهپاد، یک مرکز نظامی اشغالگران در ام الرشراش (ایلات) در سرزمین‌های اشغالی فلسطین را هدف قرار داده است.

مقاومت تاکید کرد که این عملیات در حمایت از مردم غزه و در پاسخ به قتل‌عام‌های انجام شده توسط اشغالگران علیه غیرنظامیان فلسطینی از جمله کودکان، زنان و افراد مسن انجام شد.

مقاومت عراق افزود: هدف قرار دادن تاسیسات نظامی اسرائیل «ادامه رویکرد ما برای مقاومت در برابر اشغالگران» است و  «حمله به مواضع و مقرهای دشمن» ادامه خواهد یافت.

مقاومت اسلامی عراق در حمایت از غزه به عملیات خود علیه اهداف اشغالگر ادامه داده و ۲ روز پیش نیز بندر حیفا را با موشک «الارقب» هدف قرار داد.

همچنین مقاومت اخیرا با استفاده از موشک «الارقب»، اهداف حیاتی اشغالگران را در «تل‌آویو» و بئرالسبع هدف قرار داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مقاومت عراق برای چندمین بار بندر ایلات را هدف قرار داد
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی
  • آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد
  • چهارمین حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه «یاردن» ارتش اسرائیل
  • دومین حمله مقاومت اسلامی عراق به اراضی اشغالی درکمتر از۲۴ساعت
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه
  • حمله دیگری از مقاومت اسلامی عراق به یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات