Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور روسیه با اشاره به اینکه کشورش خواستار عدم گسترش ناتو به کشورهای شرق اروپا و همچنین عدم استقرار سلاح‌های تهاجمی در مرزهای روسیه است، از بی‌اعتنایی طرف‌های غربی به دغدغه‌های امنیتی روسیه انتقاد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه روز سه‌شنبه در نشست خبری مشترک با «اولاف شولتز» صدراعظم آلمان اعلام کرد روسیه خواستار عدم گسترش ناتو به کشورهای شرق اروپاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست خبری مشترک که پس از دیدار پوتین و شولتز در مسکو برگزار شد، پوتین به خبرنگاران گفت: «خواسته ما این است که ناتو به سمت شرق گسترش نیابد و سلاح‌های تهاجمی در مرزهای روسیه مستقر نشود.»

وی ادامه داد: «باید پاسخ مناسبی به نگرانی‌های امنیتی روسیه داده شود و خواسته ما برای دریافت تضمین‌های امنیتی باید برآورده شود. پاسخ ایالات متحده و کشورهای غربی، خواسته‌های امنیتی روسیه را برآورده نکرده است.»

تکمیل می‌شود...

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ناتو اوکراین اخبار آلمان ولادیمیر پوتین اخبار روسیه ناتو اوکراین اخبار آلمان ولادیمیر پوتین اخبار روسیه امنیتی روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۸۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رییس جمهور روسیه وضعیت شاخص های اقتصادی این کشور را فراتر از پیش بینی ها دانست.

«ولادیمیر پوتین» رییس‌جمهور روسیه روز شنبه اعلام کرد که شاخص‌های اقتصاد کلان در روسیه در آغاز سال میلادی جاری بالاتر از پیش‌بینی‌های دولت، بانک مرکزی و کارشناسان بوده است.

رییس‌جمهور روسیه در نشستی با محور مسائل اقتصادی گفت: تولید ناخالص داخلی روسیه ممکن است تا پایان سال بیش از ۳ درصد رشد کند.

پوتین گفت که وضعیت فعلی اقتصاد امکان بهبود پیش بینی های توسعه آن را فراهم می کند.

رئیس جمهور روسیه با استناد به گفته بسیاری از کارشناسان گفت که تا پایان سال جاری تولید ناخالص داخلی روسیه ممکن است بیش از ۳٪ رشد کند.

کد خبر 6090248

دیگر خبرها

  • معاریو: برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند؛ اما این محال است
  • پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست
  • روسیه تسلیحات غربی را قبل از تحویل به ارتش اوکراین نابود می‌کند
  • راهپیمایی در کشورهای عربی و غربی در حمایت از غزه
  • حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از گروه‌های تروریستی است
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • وزیر دفاع روسیه: مسکو هرگز ناتو را تهدید نکرده است
  • بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده
  • بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده و گسترش آن را نمی‌پذیریم
  • ساختار امنیتی اوراسیا: از ایده تا عمل