Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف نصیری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه ریزش یک ساختمان در نسیم شهر، اظهار داشت: اگر اهالی این ساختمان ۱۰ واحده به موقع خانه‌هایشان را تخلیه نمی‌کردند، قطعاً در این حادثه ۳۰ نفر تلفات داشتیم.

وی با بیان اینکه چند ساعت قبل از این حادثه اهالی ساختمان متوجه ترک‌های عجیب و غریب در بدنه ساختمان خود می‌شوند، افزود: اهالی فوراً موضوع را با آتش نشانی در میان می‌گذارند و پس از بررسی کارشناسان یک ساعت قبل از ریزش ساختمان به طور کامل تخلیه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار نسیم شهر با بیان اینکه واضح است که در اثر گود برداری غیر قانونی یک استخر این ساختمان دچار ریزش شد، افزود: به همین دلیل مقصر صد درصد این حادثه مالک این استخر بوده و باید تمام هزینه‌های این خسارت را جبران کند.

نصیری از توقف کار ساخت این استخر از ۱۰ روز قبل از سوی شهرداری خبر داد و افزود: از آنجایی که محل این استخر در حریم و بستر رودخانه بود، به خاطر سستی خاک رودخانه آب طی این مدت به زیر این ساختمان نفوذ کرده و در نهایت باعث تخریب آن می‌شود.

وی گفت: تمام لوازم این ۱۰ خانواده در این حادثه از بیت رفت.

نصیری افزود: ساختمانی که امروز دچار ریزش شده طبق بررسی‌ها دارای پروانه ساخت و استحکام بنا بوده است.

کد خبر 5425694

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری نسیم شهر ریزش آوار ریزش ساختمان راهپیمایی 22 بهمن ویروس کرونا بوشهر دهه فجر 22 بهمن کرمانشاه انقلاب اسلامی ایران آمار کرونا شیوع کرونا عکس استانها خطبه های نماز جمعه اردبیل مجلس شورای اسلامی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۸۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست

منصور شیشه فروش شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه فرونشست در اصفهان اظهار کرد: حادثه نشست خیابان علامه مجلسی به طول ۸ متر و عرض ۴ متر بر اثر شکستگی خط لوله آبرسانی ۳۰۰ میلیمتری چدنی گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه باعث آبگرفتگی خیابان پیاده رو و تعدادی مغازه شد، افزود: عوامل پلیس راهور نسبت به اعمال محدودیت ترافیکی در محل اقدام کرده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه تیم‌های شرکت آب و فاضلاب، شهرداری اصفهان و سازمان آتش نشانی به محل اعزام و در راستای ایمن سازی محل و بستن والو و تخلیه آب اقدام کردند.

وی گفت: پس از تخلیه آب و قطع جریان آب عملیات حفاری برای ترمیم و اصلاح خط لوله انجام خواهد شد.

کد خبر 6091512

دیگر خبرها

  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم
  • بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر