Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@14:38:02 GMT

داعش تهدیدی برای افغانستان نیست

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۸۹۸۵

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، «ملا محمد یعقوب»، سرپرست وزارت دفاع طالبان در گفت‌وگویی ادعای وجود پناهگاه‌‌های گروه‌های تروریستی در خاک افغانستان را رد کرد.

وی در مصاحبه با تلویزیون ملی افغانستان گفت که این ادعاها «بی‌جا» است و حقیقت ندارد.

یعقوب افزود که وی به تمام کشورهای همسایه و جهان اطمینان می‌دهد که از خاک افغانستان علیه کسی استفاده نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که اخیراً عمران خان، نخست‌وزیر پاکستان در مصاحبه با یک تلویزیون خارجی گفته که سران گروه‌های تروریستی از افغانستان وارد پاکستان می‌شوند.

وی به سی ان ان گفت: «3 گروه تروریستی از افغانستان به داخل پاکستان عملیات را راه‌اندازی می‌کنند. در میان هزاران مهاجری که از افغانستان وارد پاکستان می‌شوند، افرادی از این سه گروه هستند، از جمله اعضای گروه طالبان پاکستانی که به داخل پاکستان حمله می‌کنند، شورشیان بلوچ به ویژه با حملات اخیرشان و داعش شاخه خراسان.»

از سوی دیگر، سرپرست وزارت دفاع افغانستان تأکید کرد که شماری از نیروهای نظامی پیشین که در حال انجام تمرینات نظامی در کشورهای دیگر هستند، می‌توانند پس از تکمیل دوره آموزش‌شان در قالب این وزارت کار کنند.

وی همچنان خاطرنشان کرد که داعش هیچ تهدیدی برای افغانستان نیست و خبر شکنجه و قتل شماری از نیروهای امنیتی پیشین افغانستان از سوی نیروهای حکومت سرپرست نیز حقیقت ندارد و برای ایجاد بی‌اطمینانی میان مردم در این مورد تبلیغات می‌شود.

این در حالی است که پاکستان همواره ادعا کرده است که سران گروه‌های تروریستی در افغانستان هستند و هرازگاهی از این کشور علیه پاکستان دست به حمله می‌زنند.

منبع: فارس این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد افغانستان طالبان داعش اخبار مرتبط هفت کشته در انفجار افغانستان کشته شدن فرمانده داعش در شمال افغانستان +تصاویر روابط روسیه و افغانستان ؛ ابعاد، نگرانی‌ها و اهداف طالبان به لندن سفر می کند آمریکا نباید برای پول‌ های ما تصمیم بگیرد به معاهده آب با ایران پایبندیم ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها قطر میزبان مذاکرات طالبان و اتحادیه اروپا داعش تهدیدی برای افغانستان نیست جدیدترین موبایل سامسونگ چند؟ (جدول) سردار مهدی مهدوی نژاد به دلیل عوارض ناشی از جراحات شیمیایی درگذشت سازمان ملل: آلودگی بیش از کرونا قربانی می گیرد آغاز دور جدید مزایده سیمکارت های رند همراه اول روسیه: بخشی از نیروها از مرز اوکراین باز می‌گردند؛ ناتو: هنوز نشانه ای ندیده ایم شاهین سایپا گران نشد! + جدول قیمت کامل (۲۶ بهمن ۱۴۰۰) پوتین برای اطلاع از زمان حمله به اوکراین به رسانه ها رجوع می کند اعزام بمب افکن های راهبردی روسیه به سوریه اسراییل در دوراهی غرب و روسیه در بحران اوکراین دیپلمات‌های سابق افغانستان در پی کسب اقامت آمریکا پوتین: خواستار عدم گسترش ناتو به شرق هستیم عیدی‌ بازنشستگان و کارکنان دولت چه زمانی واریز می شود؟ سونامی پرندگان در یونان + فیلم با ۱۰ میلیون چه موبایلی بخریم؟ (جدول) آیا ریزش مو از عوارض طبیعی کروناست؟ حضور اسراییلی ها در وین بازدارنده مذاکرات وین ۱۲۰ هزار درخواست شغل توسط کارجویان ثبت شد دنیا نگران از رشد قیمت نفت اظهارات دبیرکل اوپک درباره تاثیر بحران اوپک بر بازار نفت نگرانی کاخ سفید از کمبود گاز ناشی از جنگ روسیه و اوکراین قیمت انواع روغن ترمز خودرو در بازار تهران قیمت هتل های ۳ ستاره آنتالیا چقدر است؟ + جدول احداث فرودگاه در تنب بزرگ جذب سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیون دلاری از امارات توضیحات سمیعى در خصوص سربازى مرادمند و یزدانى عابدزاده بازهم بدترین بازیکن زمین شد قیمت چای درجه یک چند؟ (جدول) آیا کووید۱۹ روی «ژنوم» انسانها تأثیر دارد؟ ۹۸ درصد از اختلافات در مذاکرات وین حل شده است ​مرگ ومیر ناشی از آلزایمر در مردان و زنان به چه صورت است؟ رییس زاده: نسخه الکترونیکی لازم الاجراست ثروتمندترین مردان زمین را بشناسید رییس جمهور عراق چه کسی خواهد بود؟ ابتلا به سویه اومیکرون در همسایگان شمالی ایران پیروز اقتصاد بعد از قرنطینه؛ نیروی کار یا سرمایه دار؟ گرانترین خودروی سایپا چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۶ بهمن ۱۴۰۰) هیات رژیم صهیونیستی با اولیانوف دیدار کرد کاهش نیروهای روس در مرز اوکراین انتقاد چین از تحریم روسیه در بحران اوکراین صدراعظم آلمان هم از دادن تست کرونا خودداری کرد دیدار اولاف شولتز و پوتین پشت میز پرحاشیه + ویدیو ظرفیت فروش بلیت سینماها اعلام شد نفوذ آلودگی دارویی به رودخانه ها، تهدیدکننده سلامت جهان بیشترین ویزای درخواستی ایرانیان از کدام کشورها بوده است؟ به فریاد صنعت خودروسازی برسید قیمت یخچال فریزر ۱۰۰ میلیون را رد کرد (جدول) چگونه سرعت اجرای برنامه‌های شیائومی را افزایش دهیم؟ جزییات رفع ممنوعیت ارائه غیر حضوری خدمات پایه بانکی به مردم بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: افغانستان طالبان داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۸۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات سایپا +جدول

ارقام پیشنهادی فروشنده‌های شاهین دنده‌ای و کوییک GX در اولین روز معاملاتی هفته پنج میلیونی افزایش پیدا کرده است.

به گزارش مشرق، شاهین دنده‌ای امروز شنبه هشتم اردیبهشت با رشد قیمت پنج میلیونی روانه بازار شده و همین تغییر در ارقام پیشنهادی فروشنده‌های کوییک دیده می‌شود.

قیمت شاهین دنده‌ای در بازار آزاد امروز به ۷۷۰ میلیون تومان رسید و خرید کوییک دنده‌ای تیپ GX به‌طور متوسط ۴۵۰ میلیون تومان خرج برمی‌دارد.

شاهین اتوماتیک به‌عنوان گرانقیمت‌ترین سواری داخلی سایپا ۸۶۵ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد و آنطرف معدود تیبا صندوقدار صفرکیلمتر موجود در بازار به طور متوسط ۳۹۷ میلیون تومان آگهی می‌شوند. قیمت روز محصولات سایپا در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت روز خودروهای سایپا

مدل ششم اردیبهشت هشتم اردیبهشت
پراید ۱۵۱ تیپ DA مدل ۱۴۰۳

۳۴۰ میلیون تومان

۳۴۰ میلیون تومان

تیبا صندوقدار مدل ۱۴۰۱

۳۹۷ میلیون تومان

۳۹۷ میلیون تومان

تیبا هاچبک مدل ۱۴۰۱

۴۰۲ میلیون تومان

۴۰۲ میلیون تومان

ساینا S دنده‌ای مدل ۱۴۰۳

۴۴۵ میلیون تومان

۴۴۵ میلیون تومان

کوئیک GX مدل ۱۴۰۳

۴۴۵ میلیون تومان

۴۵۰ میلیون تومان

کوئیک SR دنده‌ای مدل ۱۴۰۳

۴۵۵ میلیون تومان

۴۵۵ میلیون تومان

اطلس مدل ۱۴۰۳

۵۹۵ میلیون تومان

۵۹۵ میلیون تومان

چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۲

یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان

یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان

چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۳

یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان

یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان

شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۳

۷۶۵ میلیون تومان

۷۷۰ میلیون تومان

شاهین اتوماتیک مدل ۱۴۰۳

۸۶۵ میلیون تومان

۸۶۵ میلیون تومان

منبع:فرارو

دیگر خبرها

  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • تور منطقه‌ای «جان بس» برای رایزنی درباره افغانستان
  • طالبان سه کشور همسایه را به حمایت از داعش متهم کرد | همسایه سوم کدام است؟
  • کمک ۱۷ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به مهاجرین افغانستانی
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند
  • آزادی ۶۳ پناهجوی افغان از بازداشت پلیس در پاکستان
  • درانی: پاکستان بیشتر از هند از ناحیه افغانستان آسیب دیده است