Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@07:08:16 GMT

افتتاح آمادگاه مدیریت بحران همراه اول در غرب تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۹۴۰۷

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین، بهروزی، قائم مقام مدیرعامل همراه اول گفت: تجهیزات در نظر گرفته شده برای این آمادگاه باید طبق برنامه زمانبندی شده و مکانیزم مشخصی بکار گرفته شود تا در زمان وقوع بحران بتواند کارایی لازم را داشته باشد.

طاهری‌بخش، معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول عنوان کرد: از ضروریات است که دو مرکز مشابه دیگر را در جنوب و شرق تهران داشته باشیم تا قابلیت پیشگیری و آمادگی لازم در مراحل پیش از وقوع سوانح و انجام واکنش مناسب و مقابله موثر با بحران در شرایط اضطراری وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبحانی‌مطلق، مدیرعامل موسسه رفاه اول ابراز کرد: در توسعه عمرانی این آمادگاه شاخص‌هایی نظیر حدفاصل استاندارد مرکز از راه‌های مواصلاتی اصلی، وجود ظرفیت‌های آب و برق اضطراری و همچنین بهره‌گیری از سازه‌های سبک و مقاوم لحاظ شده است.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد ارتباطات سیار ایران ( همراه اول ) مدیریت بحران تهران همراه اول افتتاح آمادگاه اخبار مرتبط در هنگام وقوع زلزله باید فرار کرد؟ افتتاح ۴ پروژه شهری برای تهرانی ها احتمال وجود گسل در تمام نقاط تهران ماجرای جابه‌جایی گسل مشا چقدر جدی است؟ راه‌اندازی سامانه هشدار شرایط بحرانی قطع اینترنت موبایل در بخش‌هایی از منطقه مرکزی تهران ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها پرفروش ترین شیرآلات ساختمانی در بازار + جدول افتتاح آمادگاه مدیریت بحران همراه اول در غرب تهران دیدار باقری کنی با مدیرکل آژانس انرژی اتمی حضور نماینده اسراییل در جلسات برجامی! کرونا واقعیت کشورها را نشان داد حداقل هزینه سفر به آنتالیا چقدر است؟ اتهام آمریکا به روسیه درباره انتشار اطلاعات غلط درباره اوکراین جهش بیت کوین با کاهش تنش‌ های روسیه و اوکراین دنا را از نمایندگی چند بخریم؟ + جدول قیمت کامل (۲۶ بهمن ۱۴۰۰) اومیکرون در کمین کودکان ۲.۶ میلیون دستگاه کارتخوان قطع شد پست اینستاگرام AFC به بهانه روز پدر سفر هیات اسراییلی به وین دستگاه بخور سرد چند؟ + جدول قیمت کامل موضع امارات در بازار نفت روسیه و آلمان در مورد برجام مواضع نزدیکی دارند قیمت خودروهای چری + جدول قیمت کامل (۲۶ بهمن ۱۴۰۰) پوتین: خواهان جنگ نیستیم فروش کادوهای ولنتاین، فردای ولنتاین! تنش در اوج؛ پاسخ دندان شکن پرز به PSG! قطر میزبان مذاکرات طالبان و اتحادیه اروپا داعش تهدیدی برای افغانستان نیست جدیدترین موبایل سامسونگ چند؟ (جدول) سردار مهدی مهدوی نژاد به دلیل عوارض ناشی از جراحات شیمیایی درگذشت سازمان ملل: آلودگی بیش از کرونا قربانی می گیرد آغاز دور جدید مزایده سیمکارت های رند همراه اول روسیه: بخشی از نیروها از مرز اوکراین باز می‌گردند؛ ناتو: هنوز نشانه ای ندیده ایم شاهین سایپا گران نشد! + جدول قیمت کامل (۲۶ بهمن ۱۴۰۰) پوتین برای اطلاع از زمان حمله به اوکراین به رسانه ها رجوع می کند اعزام بمب افکن های راهبردی روسیه به سوریه اسراییل در دوراهی غرب و روسیه در بحران اوکراین دیپلمات‌های سابق افغانستان در پی کسب اقامت آمریکا پوتین: خواستار عدم گسترش ناتو به شرق هستیم عیدی‌ بازنشستگان و کارکنان دولت چه زمانی واریز می شود؟ سونامی پرندگان در یونان + فیلم با ۱۰ میلیون چه موبایلی بخریم؟ (جدول) آیا ریزش مو از عوارض طبیعی کروناست؟ حضور اسراییلی ها در وین بازدارنده مذاکرات وین ۱۲۰ هزار درخواست شغل توسط کارجویان ثبت شد دنیا نگران از رشد قیمت نفت اظهارات دبیرکل اوپک درباره تاثیر بحران اوپک بر بازار نفت نگرانی کاخ سفید از کمبود گاز ناشی از جنگ روسیه و اوکراین قیمت انواع روغن ترمز خودرو در بازار تهران قیمت هتل های ۳ ستاره آنتالیا چقدر است؟ + جدول احداث فرودگاه در تنب بزرگ جذب سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیون دلاری از امارات توضیحات سمیعى در خصوص سربازى مرادمند و یزدانى عابدزاده بازهم بدترین بازیکن زمین شد قیمت چای درجه یک چند؟ (جدول) آیا کووید۱۹ روی «ژنوم» انسانها تأثیر دارد؟ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مدیریت بحران تهران همراه اول افتتاح آمادگاه جدول قیمت کامل همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بخشدار پاتاوه در آیین افتتاح خانه هلال روستای تمنک از حمایت و همکاری مردم، شورا و دهیار روستا برای کمک به راه اندازی خانه هلال قدردانی کرد و گفت: خانه هلال شعبه‌ای کوچک از هلال احمر در ادارات، نهادها، شرکت‌ها و مناطق شهری و روستایی به شمار می‌رود که نقش مهمی در مدیریت بحران دارند.
شهرام صفادوست افزود: راه‌اندازی خانه‌های هلال گام مهمی در راستای ترویج اهداف انسان دوستانه هلال‌احمر به منظور آگاه‌سازی جامعه از مخاطرات و روش‌های مقابله با آن است.
امام جمعه پاتاوه هم در این آئین گفت: خانه های هلال محله محور و اجتماع محور و با هدف آموزش به روستائیان راه اندازی شده است.
حجت السلام سیادت افزود: یکی از نقش های مهم خانه های هلال در مناطق روستایی هنگام وقوع حوادث دیده بانی، اطلاع رسانی و ارزیابی دقیق خسارت های ناشی از حادثه و گزارش آن به هلال احمر است که باید این مهم در این بخش پیگیری و آموزش داده شود.
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان دنا هم گفت:۷ خانه هلال در شهرستان دنا فعال وجود دارد که در حال خدمت رسانی به مردم است.
چراغ سحر با بیان اینکه ترویج فرهنگ داوطلبی از دیگر برنامه‌های خانه‌های هلال است افزود: خانه های هلال در زمان بحران نقش مهمی برای امدادرسانی در روستاها ایفا می کنند.
وی ادامه داد: در فاصله رسیدن گروههای امدادی به صحنه حادثه، تنها افرادی که می توانند با تجهیزات و ابزارهای خود، پاسخ اضطراری به حادثه را به عنوان دیده بانی داشته باشند، اهالی خود روستا هستند و خانه های هلال آموزش استفاده از ابزارها هنگام حوادث و بحران ها را به اهالی روستاها ارائه می دهد.

دیگر خبرها

  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • وانگ یی: آمریکا به سیاست غلط بر حذر داشتن چین ادامه می‌دهد
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • استفاده از درس آموخته‌های سیل ۱۴۰۳ در بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت
  • استفاده از درس آموخته‌های سیل۱۴۰۳در بحرانهای ناشی از آب در پایتخت