Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز -   نماینده شهرستان‌های شوشتر و گتوند گفت: یکی از راه‌های مهم و نتیجه بخش در کوتاه مدت ایجاد تعاونی است و با عزم جدی از تعاونی‌ها حمایت می‌کنیم.

 مجری استانی بنیاد برکـت گفت: با درخواست نـماینده شهرستان‌های شوشتر و گتوند مبلغی بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان در اختیار تعاونی زنان بخش عقیلی برای تولید لیوان یک بار مصرف کوچک قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته امین عبدالله پـور سال آینده نیز ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به تعاونی تسهیلات پـرداخت شود کـه این تعاونی به الگویی در استان تبدیل شده است؛ و برنامه این است که تـعاونی زنـان استان از تعاونی زنان عقیلی الگو برداری کنند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال زایی واحد های تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۹۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا

پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.


معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.


رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • تعاون راهکاری علمی، عملی و عقلی برای مشارکت مردم در تولید
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • تعاونی های تولیدی، محور اقدامات بخش تعاون هستند
  • افتتاح پایگاه اورژانس۱۱۵ در شهرستان اردل
  • برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند