Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - کاربرانی که به روزرسانی اینستاگرام را دریافت کنند، قادر خواهند بود استوریهای دیگران را بدون ارسال پیام مستقیم، لایک کنند.
اینستاگرام قابلیت جدیدی به نام پسندهای خصوصی استوری (Private Story Likes) را معرفی کرد که به شما امکان می دهد استوری کاربران دیگر را لایک کنید.

به گزارش ایتنا از ایسنا، این خبر از سوی آدام موسری، مدیر اینستاگرام در توییتر اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر تعامل از طریق "استوریهای اینستاگرام" به صورت پیام مستقیم به بخش "اینباکس" حساب کاربر ارسال می شوند اما سیستم جدید پسندها (لایکها)، به صورت مستقل عمل خواهد کرد.

آن طور که در ویدیوی به اشتراک گذاشته شده از سوی موسری نمایش داده شده است، رابط کاربری جدید یک آیکن قلب را در زمان مشاهده استوریها در اپلیکیشن اینستاگرام نشان خواهد داد. هنگامی که روی این آیکن بزنید، فرد به جای پیام خصوصی، اعلانی (نوتیفیکیشن) دریافت خواهد کرد. به گفته مدیر اینستاگرام، این سیستم کاملا خصوصی ساخته شده و شمارشگر لایک نخواهد داشت.

این وضعیت استوریها را از پستهای اینستاگرام که شمارشگر عمومی برای پسندها دارند، متمایز می کند. این قابلیت، نشان دادن حمایت و تحسین کاربران برای محتوای به اشتراک گذاشته شده در استوریهای اینستاگرام را راحت تر می کند. هدف از این قابلیت فراهم کردن امکان ابراز حمایت کاربران از همدیگر و خلوت نگه داشتن بخش پیامهای خصوصی عنوان شده است.

بر اساس گزارش وب سایت 9to5mac، اینستاگرام اخیرا قابلیتهای جدیدی شامل آواتارهای سه بعدی و منوی چکاپ سکیوریتی و همچنین گزینه مرتب کردن فیدها را معرفی کرده است.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اینستاگرام استوری لایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۹۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!

بازیکنان و مربیان پرسپولیس امیدوار هستند در ادامه فصل نتایج خوبی بگیرند.

طرفداری | بازیکنان و مربیان پرسپولیس استوری های را منتشر کردند.

شب گذشته پرسپولیس در یک جدال دیدنی مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد تا از گردانه رقابت های جام حذفی کنار برود. پس از این بازی انتقادات زیادی به پرسپولیسی ها بابت عملکردشان وارد شد.

حالا پرسپولیس استوری زیر را به شکل مشترک منتشر کردند و نوشتند:

با هم به جنگیدن ادامه می دهیم.

استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • ترانه‌ کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» اینستاگرام را منفجر کرد + ویدئو
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • پیام تبریک روز مشاوره ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز روانشناس
  • (عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!
  • استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • ببینید | پول بده لایک کن!
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است