Web Analytics Made Easy - Statcounter

اندریک فلیپه که در هفته‌های اخیر مورد توجه بارسلونا و رئال مادرید قرار گرفته بود، در حال حفظ ارتباط همزمان با هر دو باشگاه است

پدیده برزیلی اخیرا در مصاحبه با رسانه‌های اسپانیایی، به هر دو قطب فوتبال این کشور ابراز علاقه کرده بود!

طرفداری | اندریک فلیپه، پدیده ۱۶ ساله باشگاه پالمیراس، با درخشش در مسابقات سطوح جوانان فوتبال برزیلی توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان باشگاه‌های علاقه‌مند به او، رئال مادرید و بارسلونا جدی‌تر از سایرین هستند. از طرف دیگر، اندریک تا الان به هر دو باشگاه تمایل نشان داده و ظاهرا قصد دارد فعلا هر دو طرف را نزدیک به خود نگه دارد. طبق گزارش مارکا، او که هفته قبل همراه با خانواده در مادرید تعطیلاتش را سپری می‌کرد، برای تماشای بازی امشب پاری سن ژرمن - رئال مادرید به پاریس سفر کرده است.

اما نکته جالب، خبر رسانه کاتالونیایی اسپورت در خصوص برنامه‌ریزی اندریک برای حضور در نیوکمپ است. او قصد دارد دیدار پنج‌شنبه شب بارسلونا - ناپولی در لیگ اروپا را از نزدیک تماشا کند.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس دکتر دادکان پیشنهاد عزیزی‌ خادم را نپذیرفت / پشت پرده یک ملاقات دلیل دلخوری مجیدی از امین قاسمی نژاد چیست؟ طولانی تر شدن مدت دوری ارلینگ هالند از میادین آوارخوانی دلیخت در خیابان های تورین: من یک ایتالیایی هستم! / فیلم 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۹۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب هفته آینده در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی رئال مادرید قرار خواهد گرفت و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در خانه شرایط بهتری را در بازی برگشت داشته باشد.

یکی از مشکلاتی که تیم توماس توخل در طول این فصل با آن روبرو بوده و در این بازی هم گریبانگیر آنها شده است مصدومیت بازیکنان اصلی ترکیب این مربی آلمانی است. با این حال به نظر می‌رسد که کادر پزشکی بایرن در تلاش است تا بازیکنان مصدوم را به موقع به این دیدار برساند.

روزنامه ورزشی بیلد خبر داده است که سان برنامه تمرینی خاصی را روی چمن انجام می‌دهد. این بازیکن و همچنین کادر فنی و مدیران بایرن امیدوار هستند که او در سریع‌ترین زمان ممکن به اوج آمادگی برسد تا بتواند تیمش را در دیدار برابر رئال مادرید همراهی کند.

انتظار می‌رود که تمرینات انفرادی او در طول چند روز آینده پیشرفت چشمگیری داشته باشد و در ابتدای هفته آینده به تمرینات تیمی اضافه شود. این بازیکن در بازی روز شنبه برابر آینتراخت فرانکفورت در ترکیب بایرن به میدان نخواهد رفت و هدف او حضور در زمین در دیدار مقابل رئال مادرید است.

دیگر خبرها

  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • توخل: الان وقت هوینس نیست، به رئال فکر می‌کنم
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • از بارسلونا و رئال‌مادرید پیشنهاد نداشتی؟ | احتمالا لوگوی سیتی را تغییر می دادی!
  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم