Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@07:07:33 GMT

نیروهای تهاجمی روس در مرز ما نیستند

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۷۹۷۰۶

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، الکسی رزنیکوف وزیر دفاع اوکراین صبح سه شنبه اعلام کرد که هیچ گروه تهاجمی نیروهای روسیه در نزدیکی مرز اوکراین وجود ندارد.

رزنیکوف گفت: با تمام مسئولیت و بر اساس داده‌های اطلاعاتی اوکراین و داده‌هایی که از شرکا دریافت می‌کنیم، تأکید می‌کنم که تا ۱۴ فوریه ۲۰۲۲ یک گروه تهاجمی واحد (روسی) ایجاد نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین خاطرنشان کرد که در حال حاضر هیچ دلیلی برای اعمال حکومت نظامی در کشور وجود ندارد و همچنین شخصا معتقد نیست که روسیه بتواند به کی‌یف حمله و آن را تصرف کند.

وی گفت: ما کاملا از آنچه امروز در خاک کشورمان می‌گذرد آگاه هستیم و از خطرات آن آگاه هستیم، اما اوضاع کاملاً تحت کنترل است. امروز نمی‌بینیم که یک حمله گسترده توسط روسیه در ۱۶ یا ۱۷ فوریه برگزار شود.

پیشتر در گزارش‌های رسانه‌های ایالات متحده ادعا شده بود که حمله روسیه به اوکراین ممکن است در ۱۶ فوریه رخ دهد، در حالی که مسکو بارها هرگونه قصد حمله به اوکراین را رد کرده و غرب را به دامن زدن به هیستری در مورد این موضوع برای رسیدن به اهداف خود متهم کرده است.

منبع: ايسنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد وزیر دفاع اوکراین الکسی رزنیکوف ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها نیروهای تهاجمی روس در مرز ما نیستند آخرین قیمت تویوتا در بازار + جدول قیمت کامل (۲۶ بهمن ۱۴۰۰) نقش اپراتورهای مخابراتی در تحقق "شبکه ملی اطلاعات" چیست؟ عقب نشینی قوه قضاییه از سواحل ساری دیدار باقری با انریکه مورا و مذاکره کننده های اروپایی رایزنی امیرعبداللهیان و سفیر ایران در کی یف قیمت جدید سایدبای‌ ساید چند؟ (جدول) دیدار رییس جمهور سوریه و وزیر دفاع روسیه حمله سایبری به زیرساخت های اوکراین ریچارد نفیو وزارت خارجه آمریکا را ترک کرد تور مثلث طلایی هند چقدر هزینه دارد؟ + جدول قیمت بلیت های جام جهانی اولیانوف: جلسه با هیات دیپلماتیک اسراییل ارتباطی با مذاکرات وین نداشت اطلاعاتی که از وین رسیده، حاکی از شرایطی بسیار نگران کننده است تهدید تجدید نظر در روابط با آمریکا توسط طالبان پرفروش ترین شیرآلات ساختمانی در بازار + جدول افتتاح آمادگاه مدیریت بحران همراه اول در غرب تهران دیدار باقری کنی با مدیرکل آژانس انرژی اتمی حضور نماینده اسراییل در جلسات برجامی! کرونا واقعیت کشورها را نشان داد حداقل هزینه سفر به آنتالیا چقدر است؟ اتهام آمریکا به روسیه درباره انتشار اطلاعات غلط درباره اوکراین جهش بیت کوین با کاهش تنش‌ های روسیه و اوکراین دنا را از نمایندگی چند بخریم؟ + جدول قیمت کامل (۲۶ بهمن ۱۴۰۰) اومیکرون در کمین کودکان ۲.۶ میلیون دستگاه کارتخوان قطع شد پست اینستاگرام AFC به بهانه روز پدر سفر هیات اسراییلی به وین دستگاه بخور سرد چند؟ + جدول قیمت کامل موضع امارات در بازار نفت روسیه و آلمان در مورد برجام مواضع نزدیکی دارند قیمت خودروهای چری + جدول قیمت کامل (۲۶ بهمن ۱۴۰۰) پوتین: خواهان جنگ نیستیم فروش کادوهای ولنتاین، فردای ولنتاین! تنش در اوج؛ پاسخ دندان شکن پرز به PSG! قطر میزبان مذاکرات طالبان و اتحادیه اروپا داعش تهدیدی برای افغانستان نیست جدیدترین موبایل سامسونگ چند؟ (جدول) سردار مهدی مهدوی نژاد به دلیل عوارض ناشی از جراحات شیمیایی درگذشت سازمان ملل: آلودگی بیش از کرونا قربانی می گیرد آغاز دور جدید مزایده سیمکارت های رند همراه اول روسیه: بخشی از نیروها از مرز اوکراین باز می‌گردند؛ ناتو: هنوز نشانه ای ندیده ایم شاهین سایپا گران نشد! + جدول قیمت کامل (۲۶ بهمن ۱۴۰۰) پوتین برای اطلاع از زمان حمله به اوکراین به رسانه ها رجوع می کند اعزام بمب افکن های راهبردی روسیه به سوریه اسراییل در دوراهی غرب و روسیه در بحران اوکراین دیپلمات‌های سابق افغانستان در پی کسب اقامت آمریکا پوتین: خواستار عدم گسترش ناتو به شرق هستیم عیدی‌ بازنشستگان و کارکنان دولت چه زمانی واریز می شود؟ سونامی پرندگان در یونان + فیلم بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وزیر دفاع اوکراین جدول قیمت کامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۹۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نابودی سیستم موشکی ۱۰۰ میلیون دلاری روسیه در حمله اوکراین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • تمرد سربازان ارتش اسرائیل؛ نیروهای احتیاط حاضر نیستند به رفح حمله کنند
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • حملات سنگین روسیه به 4 نیروگاه حرارتی اوکراین
  • روسیه به ۴ نیروگاه حرارتی اوکراین حمله کرد
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • (ویدئو) نابودی سیستم موشکی ۱۰۰ میلیون دلاری روسیه در حمله اوکراین