Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن روشن اعلام کرد به خاطر شادی هواداران استقلال از وضعیت راضی است اما بهتر است این باشگاه فکری به حال قراردادها و کاری اساسی در باشگاه‌داری باشد.

حسن روشن، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره وضعیت آبی‌های تهرانی و صدرنشینی آن‌ها تا این مقطع از فصل اظهار داشت: صددرصد راضی‌ام و دلیل اصلی رضایتم هم شادی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال خوب بازی نمی‌کند و نتیجه می‌گیرد. این مشکل نیست. به برعکس این ماجرا فکر کنید. استقلال بازی خوب انجام دهد و نتیجه نگیرد. به همین دلیل وضع موجود دلچسب‌تر است. بابت قراردادهای کوتاه مدت بازیکنان جوان نگران آینده استقلال هستم. تیمی که بخواهد در بلند مدت نتیجه بگیرد باید قراردادهایی بلندمدت (3 سال به بالا) ببندد و مدت زیادی را با یک نسل سپری کند.

وی در ادامه افزود: اصلا بازی‌های ایران را دنبال نمی‌‌کنم. بعضی اوقات بازی‌های استقلال را می‌بینم. ببینید انسان وقتی یک بازی را مشاهده می‌کند یا می‌خواهد افتخار ببینید یا چیزی یاد بگیرد. من در بازی‌های استقلال که نه در تمام بازی‌های لیگ ایران چیزی نمی‌بینم. بازی‌ها باید نکات آموزشی داشته باشد و یک جوان هنگام مشاهده چیزی یاد بگیرد و پیشرفت کند. در این فوتبال شما چنین چیزی می‌بینید؟

اسطوره باشگاه استقلال که همواره به عنوان یکی از منتقدین مدیران پیشین شناخته می‌شد، گفت: اگر من باشگاه را در اختیار داشته باشم چه می‌کنم؟ هر مدیر عاملی به استقلال آمده از او خواهش کردم باشگاهداری کند نه تیمداری. باشگاهداری این نیست که تیم تنها جام بگیرد و مدیرعامل برسد به مجلس و هر جای دیگر. استقلال خودش 8 دهه فعالیت کرده و عقبه و پیشینه دارد. نیازی به الگوبرداری از هیچ جایی ندارد. این باشگاه تعدادی زیادی قهرمان پرورش داده و سابقه‌ای غنی.

روشن گفت: حالا بیایید درباره فوتبال صحبت کنیم. آکادمی، برای باشگاه محصول تولید می‌کند و اهمیت زیادی دارد. همچنین پیشکسوتان که تاریخ را ساخته‌اند هم برای این تیم زحمت کشیده‌اند. یک روز به تمرین استقلال رفتم و احترام دیدم. به من گفتند چقدر خوب است که شما کنار تیم هستید و من گفتم چقدر خوب می‌شود تمام پیشکسوتان هر روز تمرین را ببینند تا بازیکنان این باشگاه را با پوست و خون‌شان حس کنند و در این تیم بمانند. آن زمان دیگر بازیکنان کمتر جدا می‌شوند و تغییرات کم است. به این ترتیب ثبات به تیم تزریق می‌شود که در درازمدت بسیار مفید است.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شادی بازی استقلال ایران فوتبال باشگاه استقلال مجلس پیشکسوتان پوست استقلال لیگ برتر حسن روشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۷۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)

 سرمربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال امروز میهمان آبی‌پوشان بود و با سرمربی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش رسانه باشگاه استقلال، امروز (دوشنبه) محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور یافت و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یک ساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌‌وگو کردند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.  فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اخراج محمود فکری از آلومینیوم اراک جنگ لفظی پیشکسوتان استقلال

دیگر خبرها

  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!
  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)
  • ملی‌پوشان با روحیه در سالن برگزار فینال (عکس)
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد