Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@06:40:03 GMT

شهروندان موج ششم کرونا را جدی بگیرند

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۰۰۷۹

شهروندان موج ششم کرونا را جدی بگیرند

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- بهاء الدین حسینی گفت: وضعیت کرونا در مهاباد مطلوب است اما بسیار شکننده بوده که در حال حاضر بە طور میانگین روزانه یک تا پنج بیمار دارای علائم کرونا در بیمارستان مهاباد بستری می‌شوند اما با توجه به شروع موج ششم، ساده‌انگاری و کاهش استفاده از ماسک این آمار بسیار افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از جمعیت بالای ١٢ سال شهرستان مهاباد بیش از ٧٨ درصد نوبت اول، نزدیک به ٨٠ درصد نوبت دوم و همچنین نزدیک به ١٨ درصد نوبت سوم واکسن کرونا را تزریق کردەاند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد از همه شهروندان خواست با رعایت استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی و تزریق سه دز واکسن خود جامعه را از گزند بیماری کووید ۱۹ مصون نگه داشته و یاری رسان مدافعان سلامت باشند.

انتهای پیام/ س خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان اخبار سلامت مرکز بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۰۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) کنکور 1403 در بجنورد

به گزارش صدای ایران از جمهوری اسلامی،در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر یعنی ۶۳ درصد زن و ۴۲۲ هزار و ۸۶۲ نفر یعنی ۳۷ درصد مرد هستند. همچنین امسال آزمون دانشجومعلم همزمان با نوبت اول کنکور برگزار می‌شود که در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجومعلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند و از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

دیگر خبرها

  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • (عکس) کنکور 1403 در بجنورد
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • عابدینی: برند معنوی باشگاه پرسپولیس را فروختند/ با اهدای ۵ درصد سهام به پیشکسوتان شق‌القمر می‌کنند
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​
  • تامین ارز حج ۱۴۰۳ /نزدیک به ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف قرار دارند
  • رقابت بیش از ۲۱ هزار نفر در استان در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد