Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@00:48:10 GMT

زمان بازگشایی دفاتر مایکروسافت مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۰۱۶۲

زمان بازگشایی دفاتر مایکروسافت مشخص شد

باشگاه خبرنگاران جوان - مایکروسافت قصد دارد در ۲۸ فوریه دفاتر خود را در ایالت واشنگتن، جایی که مقر آن است، به طور کامل بازگشایی کند. برنامه‌های بازگشایی این شرکت بار‌ها در سال ۲۰۲۱ تغییر کرد و در سپتامبر به تعویق افتاد، اما اکنون مایکروسافت یک تاریخ قطعی برای بازگشایی را اعلام کرد.

به گزارش theverge، کریس کاپوسلا، معاون اجرایی و مدیر بازاریابی مایکروسافت می‌گوید: "نرخ بالای واکسیناسیون در کینگ کانتی و همچنین کاهش بستری شدگان در بیمارستان و مرگ و میر، ما را قادر می‌سازد تا دفاتر را بازگشایی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" با این حال، مایکروسافت اعلام کرد الزامی برای بازگشت کارمندان به دفتر ندارد.

به گفته کاپوسلا کارمندان از ۲۸ فوریه ۳۰ روز فرصت خواهند داشت تا روال کار‌های روزمره خود را اصلاح کنند و اولویت‌های کاری را که با مدیرانشان توافق کرده اند، اتخاذ کنند. کاپوسلا افزود: "دفاتر Bay Area این شرکت در کالیفرنیا به طور مشابه در ۲۸ فوریه بازگشایی خواهند شد و ما پیش‌بینی می‌کنیم که بسیاری از مکان‌های دیگر ما در آمرکیا همانطور که شرایط اجازه می‌دهد، از این روند پیروی کنند."

برنامه بازگشایی سایر شرکت‌های فناوری

در هفته‌های اخیر، سایر شرکت‌های فناوری نیز برنامه‌های اداری خود را تنظیم کرده‌اند. متا قرار است دفاتر خود را در ۲۸ مارس بازگشایی کند و کارمندان برای بازگشت به دفتر باید دوز یادآور واکسن کرونا را دریافت کنند. همچنین کارمندان اپل برای ورود به محل کار باید مدرکی مبنی بر دوز یادآور واکسن را به همراه داشته باشند یا آزمایش‌های منفی را ارائه دهند. گوگل در ماه دسامبر اعلام کرد که منتظر بررسی شرایط است تا تاریخ بازگشایی دفاترش را اعلام کند.

بیشتر بخوانید

الزام زدن دُز سوم واکسن کرونا برای کارکنان «متا»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گوگل شرکت اپل شرکت مایکروسافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این نامزدها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

کد خبر 6089750 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را به علت حمایت از مظلومان غزه اخراج کرد
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • اعتصاب بی‌سابقه کارکنان فرودگاه‌های فرانسه/ صدها پرواز زمینگیر شدند
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد + شرایط
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد+شرایط