Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@07:30:42 GMT

مقداد: حامیان تروریست‌ها گرفتار تبعات آن خواهند شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۰۱۸۸

مقداد: حامیان تروریست‌ها گرفتار تبعات آن خواهند شد

به گزارش ایرنا از روسیا الیوم، مقداد در خصوص بمب‌گذاری روز سه‌شنبه در دمشق گفت: چنین اقدامات تروریستی محکوم شده، نشان دهنده تداوم تهاجم غربی - آمریکایی و ادامه حمایت آنها از گروه‌های تروریستی مسلح است.

وی افزود: ما با استواری ارتش عربی سوریه برای رسیدن به دستاوردهایی ادامه می‌دهیم که امنیت مردم سوریه را تضمین می‌کند و از سوی دیگر تضمین کننده مبارزه با تروریسم بین المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه سوریه گفت: ما همه این اقدامات را محکوم می‌کنیم و به همه کسانی که تشویق به تروریسم می‌کنند، می‌گوییم که باید دست از این کارشان بکشند زیرا ممکن است این تروریسم به خانه‌های آنها هم برسد و بدانیم که برخی از کشورهای دشمن سوریه گرفتار تبعات تشویق، تامین مالی و حمایت از تروریسم شدند.

مقداد تاکید کرد: اوضاع بین‌الملل در مرحله خطرناکی از تنش است که اساسا به این دلیل است که کشورهای غربی، کشورهایی را که همچنان برای حفظ حاکمیت و استقلال خود تلاش می‌کنند هدف می‌گیرند.

روز سه‌شنبه در پی انفجار یک مینی‌بوس بمب‌گذاری شده در پایتخت سوریه یک نظامی سوری کشته و  ۱۱ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

برچسب‌ها تروریسم دمشق فیصل مقداد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تروریسم دمشق فیصل مقداد تروریسم دمشق فیصل مقداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۰۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد به نقل از سایت خبری «سما تی وی»، در این انفجار که در منطقه «خضدار» از نواحی ایالت بلوچستان پاکستان رخ داد یک بمب مغناطیسی نصب شده بر روی خودرو به دست تروریست‌ها منفجر شده است.
رسانه‌های پاکستان با بیان اینکه خودروی مذکور متعلق به رئیس باشگاه خبرنگاران شهر «خضدار» بوده افزود: بر اثر این انفجار علاوه بر «مولانا صدیق منگل» رئیس باشگاه خبرنگاران این شهر دو نفر دیگر نیز کشته شدند.
منابع خبری همچنین از زخمی شدن ۹ نفر دیگر از جمله یک نیروی پلیس خبر داده و افزودند: هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.
تصاویر دوربین‌های مدار بسته محل انفجار نشان می‌دهد که یک تروریست موتورسیکلت سوار یک بمب مغناطیسی را به خودروی رئیس باشگاه خبرنگاران شهر «خضدار» چسپانده و آن را منفجر می‌کند.

دیگر خبرها

  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • پولشویی
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی
  • پشتیبانی از صهیونیست ها از معیارهای دوگانه سیاست غرب است
  • نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران
  • چرا به جای ایران، اسرائیل را تروریست نمی خوانید (فیلم)
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته