Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی ساعی گفت: وزیر ورزش قول مساعد داده و این هفته حکم صادر می‌شود.

مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو 15 دی‌ماه سال جاری با حضور 57 عضو برگزار شد.

محمد پولادگر، هادی ساعی، هادی جمشیدی، سیروس رضایی، حسین جمشیدی و حسین حسین‌زاده 6 کاندیدای ریاست فدراسیون بودند که حسین‌زاده و جمشیدی از حضور در مجمع انصراف دادند و سیروس رضایی هم به‌نفع پولادگر کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتخابات در نهایت با حضور دو کاندیدا برگزار شد و هادی ساعی با 29 رأی از 56 رأی مأخوذه برای 4 سال ریاست فدراسیون تکواندو را به‌عهده گرفت. نکته جالب توجه در این مجمع عدم شرکت شکوه‌فر، معاون وزیر ورزش در رای‌گیری بود، شکوه‌فر که در این انتخابات ریاست مجمع را به عهده داشت اعلام کرد به دلیل جلوگیری از ایجاد هرگونه شائبه نمی‌خواهد در انتخابات از حق رای خود استفاده کند.

موضوعی که هرچند با هدف جلوگیری از ایجاد شائبه در انتخابات مطرح شد اما در نهایت حواشی عجیبی را به دنبال داشت تا جایی که بحث ابطال انتخابات فدراسیون مطرح شد اما حالا شنیده می‌شود موانع قانونی برای صدور حکم ساعی رفع شده و به زودی رئیس جدید فدراسیون تکواندو کار خود را در فدراسیون آغاز خواهد کرد.

هادی ساعی، در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: در حقیقت خیلی علاقه ندارم در این رابطه صحبتی داشته باشم اما این بلاتکلیفی به سود تکواندو نخواهد بود. 

وی گفت: در خصوص صدور حکم من تصمیم گیرنده نیستم اما طبق صحبت‌هایی که انجام شده و قول مساعدی که دکتر سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان داده است، احتمالا حکم این هفته و در یکی دو روز آینده صادر خواهد شد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هادی ساعی هادی ساعی وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۰۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا

نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود. - اخبار ورزشی -

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، سیدمحمد پولادگر نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک و نایب رئیس اتحادیه تکواندو آسیا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از 24 اردیبهشت تا 4 خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا