Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - گلکسی تب اس ۸ از زمان عرضه در کنار گلکسی اس ۲۲ در رویداد فوریه Unpacked ۲۰۲۲ به قدری خوب به فروش رفته که سامسونگ برای پاسخگویی به تقاضای مشتریان باید عرضه محصول را بیشتر کند. محبوبیت تبلت‌های اندرویدی جدید حتی باعث شده تا این شرکت پیش‌ سفارش این محصول را در آمریکا متوقف کند.

بر اساس گزارشی از XDA-Developers، گلکسی تب اس ۸ و تب اس ۸ اولترا محبوبیت بیشتری نسبت به آنچه انتظار می‌رفت به دست آورده‌اند، تا جایی که سامسونگ پیش‌فروش‌های خود را در آمریکا متوقف کرده، در حالی که گلکسی تب اس ۸ پلاس هنوز در دسترس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وب سایت سامسونگ اعلام کرد نوع وانیلی و اولترا در دسترس نیستند. همچنین سامسونگ بدون اطلاع از زنجیره تامین و تاریخ ارسال، برای این دستگاه‌ها پول نمی‌گیرد.

سامسونگ در بیانیه‌ای گفت: "ما از واکنش مصرف‌کنندگان به سری جدید گلکسی تب اس ۸ هیجان‌ زده هستیم. به دلیل تقاضای بسیار زیاد در ۴۸ ساعت گذشته، ما پیش‌ سفارش‌های Galaxy Tab S۸ Ultra و Galaxy Tab S۸ را در Samsung.com متوقف می‌کنیم. تیم سامسونگ به سرعت روی پاسخگویی به تقاضای مصرف کنندگان کار می‌کند. " سامسونگ گلکسی تب اس ۸ اولترا را با کیبورد برای کسانی که این دستگاه را پیش خرید کرده بودند، عرضه کرد. هنوز مشخص نیست که آیا دستگاه دوباره به پیش‌ سفارش بازخواهد گشت یا بدون پیشنهاد لوازم جانبی به فروش می‌رسد.

گلکسی تب اس ۸ همراه با قلم در کنار پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهبود قابلیت‌های چندوظیفه‌ای به ارمغان می‌آورد. به عنوان مرجع، سرفیس پرو ۲ در ۱ مایکروسافت دارای اندازه صفحه نمایش کمتر از ۱۳ اینچ است که این موضوع Tab S۸ Ultra را برای یک تبلت اندرویدی بسیار بزرگ می‌کند. اما به نظر می‌رسد که مردم یک تبلت با صفحه نمایش بزرگ برای استفاده و کار از خانه می‌خواهند.

بیشتر بخوانید

کدام محصولات سامسونگ در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شوند؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گلکسی تب شرکت سامسونگ استقبال گسترده گلکسی تب اس ۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۰۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتیاد به کافئین را بی دردسر ترک کنید

فرادی که روزانه کافئین بالایی دریافت می‌کنند، به مرور زمان بیشتر به اثرات آن عادت می‌کنند، به عبارتی مصرف کافئین به‌جای فایده، بیشتر به بدنشان ضرر می‌رساند.

به گزارش خبرآنلاین، درک اینکه به کافئین معتاد هستید، احساس خوبی نیست، اما مانند هر اعتیاد دیگری لازم است این اعتیاد کم‌خطر نیز درمان شود. نکته مهم در طول دوره ترک این است که همواره اثرات منفی کافئین را به خود متذکر شوید.

۱) با کاهش مصرف شروع کنید

برای این کار لازم است تعداد فنجان‌های قهوه‌ای که در طول روز می‌نوشید را مشخص کنید و سعی کنید هر روز یک فنجان از آن کم کنید. اوایل شاید سخت به نظر برسد، اما بدانید با استمرار در این عمل ساده می‌توانید از آسیب‌های ناشی از اعتیاد به کافئین پیشگیری کنید.

۲) یک جایزه برای خودتان در نظر بگیرید

ترک کافئین را به عنوان یک هدف مهم در نظر بگیرید و پاداشی برای آن مقرر کنید و در طی این دوره به این فکر کنید که با موفقیت در ترک این اعتیاد، یک جایزه در انتظار شماست. این کار به شما کمک می‌کند تا با حفظ روحیه و کسب انگیزه، به قول خود پایبند باشید.

دیگر خبرها

  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • «اراک» دردسر بزرگ سرمربی پرسپولیس
  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • اعتیاد به کافئین را بی دردسر ترک کنید
  • تصاویر به کمین افتادن یک کاروان ارتش اسرائیل توسط حزب‌الله | ویدئو