Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@11:50:33 GMT

رویت یوفوی مثلثی شکل در عکس ناسا + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۰۲۴۳

رویت یوفوی مثلثی شکل در عکس ناسا + فیلم

‍‍‍‍‍‍

باشگاه خبرنگاران جوان - تاکنون هزاران ویدئو از پرواز یوفو یا پرنده ناشناس در سراسر جهان تهیه شده، اما هیچ کس دقیقاً ماهیت آن‌ها را نمی‌داند. برخی آن‌ها را فناوری پیشرفته کشور‌های قدرتمند می‌دانند، اما به گمان برخی دیگر آن‌ها زمینی نیستند و ماهیتی فرازمینی دارند.

بنا به گزارش dailyrecord، به تازگی نیز «تیلور»، یوتیوبر و نظریه پرداز توطئه با استناد به یکی از تصاویر ناسا مدعی رویت یک شیء پرنده ناشناس در آن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این یوتیوبر در این ویدئو به فضانوردانی اشاره کرده که حین پیاده روی در فضا از یوفوی غیرعادی‌ که روی زمین شناور است بی خبر بودند.

تیلور این ویدئو را به اشتراک گذاشته و در آن اشاره می‌کند چطور در این عکس قدیمی ناسا متعلق به دهه ۱۹۶۰ سه فضانورد برای انجام تست مهندسی اولین ماژول سرنشین به مدار فرستاده شدند. در این رویداد، فضانوردان در حال راهپیمایی فضایی تصاویری باشکوه را از زمین ثبت کردند. اما یک عکس خاص توجه یوتیوبر را به خود جلب کرد.

بیشتر بخوانید

رویت یوفوی عجیب در آسمان کلمبیا

او در این باره گفت: "این عکسی است که توسط یکی از فضانوردان در حال پیاده روی فضایی قبل از بازگشت به زمین گرفته شده است. در یکی از عکس‌ها که آن‌ها از فاصله هزاران هزاران مایلی از زمین گرفتند یک سفینه مثلثی تیره دیده می‌شود؛ چیزی که در ماموریت‌های شاتل که چندین دهه بعد اتفاق افتاد در بالای زمین دیده شد. دیدن آن کمی سخت است، به نظر می‌رسد درست در زاویه‌ای قرار دارد که گویی درست در بالای ابر‌ها پرواز می‌کند."

پس از انتشار این ویدئو، بسیاری از کاربران در بخش نظرات این یوتیوبر را به دلیل یافتن مدرک محکمی از وجود بشقاب پرنده تحسین کردند. یکی از کاربران نوشت: "باورنکردنی! آن عکسی که سال‌ها قبل از فضا گرفته شده و آن مثلث مرموز را شکار کرده است. برای من سند محکمی برای اثبات وجود بشقاب پرنده‌ها است."

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرازمینی ها شیء پرنده ناشناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۰۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ۸گل تماشایی دیدار پرسپولیس و آلومنیوم اراک

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی       tags # پرسپولیس ، جام حذفی ایران سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • فیلمی از برافراشته شدن بادبـان خورشیدی ناسا در فضا | علم تا کجا پیش می‌رود؟
  • ببینید| برافراشته شدن بادبان خورشیدی ناسا در فضا
  • اصلاح روشنایی میادین و مثلثی‌های شهر تاریخی یزد
  • (ویدئو) ضربات پنالتی دیدار آلومنیوم و پرسپولیس
  • (ویدئو) ضربات پنالتی دیدار پرسپولیس آلومنیوم و پرسپولیس
  • (ویدئو) ۸گل تماشایی دیدار پرسپولیس و آلومنیوم اراک
  • (ویدئو) تحقیر بلینکن در چین با عدم استقبال رسمی
  • (ویدئو) قمه‌کشی رعب‌آور در خیابان‌های ارومیه
  • فناوری ناسا برای غبارزدایی از ماه به قمر زمین می‌رود