Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین - محسن حق شناس دبیر بنیاد بین المللی غدیر در قزوین گفت: ۱۰ هزار وعده غذای گرم به مناسبت ولادت با سعادت مولی الموحدین امام علی (ع) با هماهنگی بنیاد و مشارکت هیات‌های مذهبی بین نیازمندان قزوینی توزیع شد.

برگزاری جشن‌های میلادت با سعادت امیرالمومنین (ع) در ۶۰ مسجد قزوین از دیگر فعالیت‌های فرهنگی انجام شده به مناسبت ۱۳ رجب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمک به آزادسازی زندانیان، نشست آشنایی با نهج البلاغه و پاسخ گویی به شبهات دینی و امامت و ولایت، مقاله نویسی به همت حوزه علمیه خواهران، برگزاری مسابقه کتابخوانی با شرکت ۲ هزار و ۵۰۰ نفر و کارگاه خوشنویسی با موضوع کتابت نام مبارک امیرالمومنین علی (ع) از دیگر برنامه‌های انجام شده به مناسبت میلاد فرخنده و مسعود مولی الموحدین بوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیازمندان میلاد حضرت علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۰۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آئین گلابگیری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا خزائلی اظهار کرد: این دو رویداد با هدف معرفی آداب و رسوم و فرهنگ گل و گیاه، جذب گردشگر و افزایش رونق کسب و کارهای مرتبط با صنعت گل و گلاب از تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه در مجموعه گردشگری تالار شهر قزوین و مجموعه گردشگری کشاورزی روستای خوزنین آغاز می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین اظهار کرد: جشنواره گل محمدی و آئین گلابگیری مجموعه تالار شهر از تاریخ سیزدهم به مدت ۲۰ روز برگزار می‌شود که ویژه‌برنامه این مراسم همراه با برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی – هنری در روز ۱۹ اردیبهشت همزمان با آئین کهن پنجاه به در خواهد بود.

او افزود: جشنواره گل محمدی خوزنین برای دومین سال متوالی از تاریخ ۱۳ تا ۲۸ اردیبهشت در مجموعه گردشگری کشاورزی واقع در باغستان این روستا و ویژه‌برنامه آن نیز در روز ۲۰ اردیبهشت که در تقویم ملی روز گل محمدی نامگذاری شده، برگزار خواهد شد.

خزائلی خاطرنشان کرد: جشنواره‌های گل محمدی معمولاً با استقبال خوبی از سوی مردم و گردشگران روبه‌رو بوده و امیدواریم با برنامه‌ریزی که برای برگزاری این دو رویداد انجام شده شاهد حضور گستردۀ علاقمندان به آئین‌های سنتی و گردشگران در این مراسم باشیم.

کد خبر 6095062

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آئین گلابگیری در قزوین
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت چه برنامه‌هایی دارد؟
  • منزل منتسب به امیرالمومنین(ع) در شهر کوفه
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در روستای گورزانگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس + تصاویر
  • برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک