Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاضل اتراچالی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، اظهار داشت: لیگ ستارگان جهان در کشور هند با حضور ۱۲ تیم به صورت رفت و برگشت از اول دی ماه آغاز شد و هشتم اسفند فینال این رقابت‌ها برگزار می‌شود. 

وی افزود: هند یک هتل را برای حضور ورزشکاران و عوامل ۱۲ تیم‌ در نظر گرفته و در محوطه هتل سالن مجهزی ساخته‌اند و مسابقات هم بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لژیونر کبدی کشورمان اضافه کرد: نه بازیکنی از هتل بیرون می‌رود و نه فردی وارد هتل می‌شود. هر کسی که بخواهد وارد هتل شود باید بمدت یک هفته در قرنطینه باشد. شرایط برگزاری لیگ ستارگان جهان در هند عالی است و بهترین امکانات برای برپایی یک رقابت مهیا است.

وی همچنین گفت: فدراسیون مالیات‌ها را نسبت به سوابق لژیونرها کاهش و افزایش داده است. ورزشکاری که در قالب تیم ملی، مدالی کسب نکرده باید ۱۵ درصد مالیات بپردازد و ورزشکاری مانند من که سالهاست، عضو تیم ملی هستیم، ۱۰ تا ۱۲ درصد به فدراسیون مالیات می‌دهیم.

اتراچالی عنوان کرد: «عباس اورسجی» دوباره برای ریاست فدراسیون کبدی نامزد شده بود و توانست برای دومین مرتبه سکاندار فدراسیون شود. او در چهار سال گذشته خوب کار کرده و تیم‌های ملی زنان و مردان کشورمان قهرمان بازی‌های آسیایی شدند.

وی یادآور شد: یکی از توقعات ما این است که حقوق ملی‌پوشان در اردوها را افزایش دهند. ۱۲ سال پیش حق اردوها ۸ هزار تومان بود و اکنون چند درصدی به آن اضافه شده است. که حتی پول یک جفت جوراب هم نمی‌شود و این شرایط به هیچ عنوان خوب نیست.

عضو تیم ملی کبدی ادامه داد: با وجود همه مشکلات، لژیونرها به دلیل حضور در لیگ سایر کشورها مانند هند، شرایط بهتری دارند اما بازیکنان دیگر که از قشر ضعیف هستند، شرایط ما را ندارند و در برخی از اردوها هم این دستمزد به آنان پرداخت نمی‌شود. به نظرم رییس فدراسیون در دوره جدید باید شرایط بهتری را برای ملی‌پوشان در اردو در نظر بگیرد.  

وی ادامه داد: کبدی‌کاران با ضعیف‌ترین امکانات قهرمان بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا شدند و در کنار ایجاد شرایط خوب برای اردوها باید سالن تمرین مجهز و خوابگاه نیز داشته باشند.

اتراچالی گفت: لژیونرها باید بعد از لیگ ستارگان جهان به اردوی تیم ملی اضافه شوند. هر چند الان ۲ اردو برگزار شده و ما نتوانستیم در اردو باشیم و برای بازی‌های آسیایی آینده ۶ ماه وقت داریم.

برچسب‌ها عباس اورسجی فدراسیون کبدی فاضل اتراچالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عباس اورسجی فدراسیون کبدی عباس اورسجی فدراسیون کبدی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۰۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی می‌خواهد به هر قیمتی شده ستاره‌اش خویچا کواراتسخلیا را حفظ کند و مدیران باشگاه ایتالیایی قصد دارند این هفته با ایجنتش ماموکا جوگلی ملاقات کنند تا پیشنهاد تمدید جدیدی را به او منتقل کنند. پیشنهادی که باعث می‌شود او فکر جدایی و انتقال به بارسا را از سر خارج کند.

کالچو مرکاتو گزارش می‌دهد که ناپولی می‌خواهد قرارداد کواراتسخلیا را برای دو سال دیگر تمدید کرده و دستمزد او را سه برابر کند. وینگر گرجستانی که تا 2027 قرارداد دارد، در هر فصل 1.5 میلیون خالص درآمد دارد و دستمزد او به 4.5 میلیون یورو در سال می‌رسد، اگرچه هدف این فوتبالیست افزایش حقوق به 5 میلیون یورو در هر سال است.

در بارسا منتظر چراغ سبز لالیگا در قضیه فرپلی مالی هستند و اگر آن را دریافت نکنند، برابری با پیشنهاد ناپولی غیرممکن خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • ابتلا به بیماری‌های کبدی با مصرف این نوشیدنی شیرین
  • بیش از ۴ هزار کارگر قمی در انتظار بیمه
  • اقدام عجیب فوتبال فرانسه برای مقابله با نمادهای اسلامی
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی
  • دو هزار کارگر ساختمانی در میاندوآب بیمه ندارند
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • روزگار به نام کارگر شد و به کام کارگر نشد