Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@21:54:47 GMT

امام‌جمعه سابق سنندج دار فانی را وداع گفت

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۰۷۵۶

امام‌جمعه سابق سنندج دار فانی را وداع گفت

گروه استان‌ها - حاج ماموستا سید صلاح الدین حسامی امام‌جمعه سابق سنندج دعوت حق را لبیک گفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حاج ماموستا سید صلاح الدین حسامی امام‌جمعه سابق سنندج و از علمای برجسته اهل‌سنت دقایقی پیش(بامداد چهارشنبه) دعوت حق را لبیک گفت.

ماموستا سید صالح‌الدین حسامی متولد 1325 روستای هویه شهرستان سنندج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روحانی اهل سنت و از مدرسین برجسته علوم دینی در سال 1361 در حکمی توسط معمار کبیر انقلاب به امام جماعت شهر سنندج منصور شد.

ماموستا حسامی در طول 23 سال امامت جماعت شهر سنندج با شجاعت از انقلاب اسلامی دفاع و ضمن تقدیم یک فرزند به انقلاب اسلامی و تربیت شاگردان زیادی در این مسیر، بارها توسط گروه‌های معاند مورد هجمه قرار گرفت. وی در سال 1384 به‌دلیل بیماری از امام جماعت استعفاء داد.

‌ابلاغ پیام تسلیت سید‌حسن نصرالله به بیت آیت‌الله صافی‌گلپایگانی + فیلمتولیت آستان قدس رضوی درگذشت "سعید تشکری" را تسلیت گفت

آیت‌الله رئیسی 28مردادماه سال 1398 (رئیس وقت قوه قضائیه)، رئیس‌جمهور دولت سیزدهم در جریان سفر خود به استان کردستان قبل از مراجعت به فرودگاه جویای احوال برخی ماموستاهای کردستان شد و با اطلاع از موضوع بیماری با وجود کمبود وقت به منزل سید صلاح حسامی مراجعه و در فضایی صمیمی و گرم از این عالم برجسته اهل‌سنت عیادت کرد.

انتهای پیام/481/س

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۰۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ آیت الله عاملی در این دیدار گفت: معلمان ولی نعمتان ما هستند و اگر جامعه‌ای معلمان را فراموش کند بی رحم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نکوداشت چهره برجسته فرهنگ و ادب کشور «استاد جواد محقق» در همدان
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • جزییات جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان
  • شهرستان بشرویه معطر به عطر شهید تازه تفحص شده
  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران