Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@13:39:48 GMT

«جناب خان» از پنجشنبه به «خندوانه» برمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۰۸۶۸

«جناب خان» از پنجشنبه به «خندوانه» برمی‌گردد

با بهبودی حال محمد بحرانی، «جناب خان» به «خندوانه» بازمی‌گردد.

به گزارش قدس آنلاین، عروسک «جناب خان» بعد از حدود پنج هفته غیبت، از پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه به «خندوانه» بازمی‌گردد.

این کاراکتر آخرین بار ۲۲ دی ماه در میزبانی «خندوانه» از منصور ضابطیان حاضر شده بود و پس از آن، به علت کسالت محمد بحرانی صداپیشه آن، در این برنامه غایب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحرانی ۷ بهمن ماه التهاب گوش و حنجره را دلیل غیبت موقت «جناب خان» در «خندوانه» اعلام کرد.

او ساعتی پیش در لایو اینستاگرامی صفحه این برنامه، اعلام کرد پس از بهبودی از التهاب گوش، مدتی نیز به سویه امیکرون ویروس کرونا مبتلا شده بود، اما از دوشنبه ۲۵ بهمن ماه با بهبودی حال خود، در ضبط «خندوانه» شرکت کرده و نخستین برنامه با حضور او، پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه پخش خواهد شد.

منبع: صبا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جناب خان خندوانه بهمن ماه جناب خان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۰۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه کارگری استان مرکزی همسو با سیاست های کلی کشور گام برمی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص‌الائمه بعدازظهر سه شنبه در جریان بازدید از ۳ واحد تولیدی اراک به مناسبت روز کارگر اظهار کرد: بخش کارگری جز لاینفک تولید است و تولید مبتنی بر کار شکل می گیرد.

وی افزود: جامعه کارگری استان مرکزی همسو با سیاست های کلی کشور و استان پا به پای برنامه تولید و اشتغال و برنامه های شعار سال گام بر می دارد.

استاندار مرکزی گفت: سال گذشته در رشد تولید موفقیت های خوبی حاصل شد و راه اندازی واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل در دو سال گذشته نیز عملکرد قابل قبولی داشت.

مخلص الائمه افزود: با تعامل و هم افزایی جامعه کارگری، تولید و کارفرمایی پایه های جهش تولید را سال گذشته بنا کردیم و به طور حتم امسال، جهش تولید را شاهد خواهیم بود.

مخلص الائمه ادامه داد: از کارگران انتظار می رود با لحاظ شراط کلی کشور، بهره وری را افزایش دهند تا در یک چهارچوب علمی و مدیریت دقیق علمی باید شکل بگیرد.

وی تاکید کرد: تامین منابع مالی، سرمایه در گردش و ثابت برای شرکت های نوپا و تسهیل در تبادلات ارزی و نیز بر عهده دولت است.

کد خبر 6093374

دیگر خبرها

  • جامعه کارگری استان مرکزی همسو با سیاست های کلی کشور گام برمی دارد
  • رگبار و رعد و برق قم را در برمی‌گیرد
  • اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • کمبود انسولین در بریتانیا بحرانی شد
  • گیاه جوانی در طب سنتی هند
  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • وضعیت دریاچه ارومیه برخلاف خوش‌بینی‌ها بحرانی است!
  • ما مجرم زاده می‌شویم