Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشور تایلند از دیدارهای سه گروه از پنج گروه لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ میزبانی خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) میزبانان دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2022 در منطقه شرق را اعلام کرد.

به این ترتیب دیدارهای گروه‌های G ،F و J در کشور تایلند برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی‌های گروه F در شهر بوریرام و گروه G در بانکوک برگزار می‌شود اما هنوز شهر میزبان گروه J تعیین نشده است. تیم‌های گروه H در شهر هوچی‌مین ویتنام به مصاف هم می‌روند و شهر جوهور بهروی مالزی میزبانی دیدارهای گروه I را بر عهده خواهد داشت.

رسانه سعودی: عربستان میزبان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شد

بازی‌های دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا از 26 فروردین تا 11 اردیبهشت برگزار می‌شود که گروه‌بندی آن به شرح زیر است:

گروه F: شاندونگ تایشان چین، اوراوا رد ژاپن، لیون سیتی سایلورس سنگاپور و برنده پلی‌آف چهارم (دائگوی کره جنوبی - بوریرام تایلند)
گروه Gپاتوم یونایتد تایلند، جئونام دراگونز کره جنوبی، یونایتد سیتی فیلیپین و ملبورن سیتی استرالیا
گروه H: جئونبوک هیوندای موتورز کره جنوبی، یوکاهاما مارینوس ژاپن، هوانگی آنه‌گیا لای ویتنام و برنده پلی‌آف یک (چانگچون یاتای چین و برنده سیدنی استرالیا - کایا ایلویلو فیلیپین)
گروه I: کاوازاکی فورنتاله ژاپن، گوانگژو چین، جوهور دارالتعظیم مالزی و برنده پلی‌آف سه (اولسان هیوندای کره جنوبی - پورت تایلند)
گروه J:شانگهای پورت چین، چیانگرا یونایتد تایلند، کیتچی هنگ‌کنگ، برنده پلی‌آف دو (ویسل کوبه ژاپن - ملبورن ویکتوری استرالیا)

کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز میزبانان دیدارهای گروه‌های A تا E را اعلام نکرده است. پیش از این برخی رسانه‌های سعودی از میزبانی عربستان در تمامی دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب نوشته بودند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا گروهی لیگ قهرمانان آسیا دیدارهای گروه برنده پلی آف کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۰۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان

نخستین دوره لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا در شهر دبی با حضور تیم شهرداری گرگان برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دفتر آسیایی فدراسیون جهانی بسکتبال اعلام کرد باشگاه شباب الاهلی امارات، میزبان نخستین دوره لیگ قهرمانان آسیا از 20 تا 26 خرداد در شهر دبی خواهد بود.

آشنایی با گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی بسکتبال

هاگوب خاجیریان مدیر اجرایی کنفدراسیون بسکتبال آسیا با اعلام این خبر گفت: بسیار هیجان‌زده هستم که شهر دبی میزبان نخستین دوره لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا خواهد بود. از کشور امارات و باشگاه الاهلی برای برگزاری و ترتیب دادن این رویداد تاریخی تشکر می‌کنم.

مدیر اجرایی کنفدراسیون بسکتبال آسیا ادامه داد: این نوع از مسابقات در آسیا، سابقه‌ای طولانی دارد اما ما آن را در سال جاری با برندی جدید برگزار خواهیم کرد.

لیگ قهرمانان آسیا با حضور قهرمانان هشت کشور قاره کهن برگزار می‌شود که حضور پلیتا جایا از اندونزی و ماتریس مالزی در این مسابقات قطعی شده است. دو تیم فینالیست سوپرلیگ غرب آسیا (شهرداری گرگان و الریاضی لبنان) نیز در لیگ قهرمانان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چبن
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین 
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان