Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@01:15:35 GMT

گادوین منشا: باید امسال آقای گل شوم

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۱۰۴۵

گادوین منشا: باید امسال آقای گل شوم

گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای مس رفسنجان با گلی که در برد 3-1 این تیم در هفته هفدهم برابر پدیده به ثمر رساند، 11 گله شد تا جایگاهش را در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ بیست و یکم بهبود بخشد.

روزنامه ایران: گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای مس رفسنجان با گلی که در برد 3-1 این تیم در هفته هفدهم برابر پدیده به ثمر رساند، 11 گله شد تا جایگاهش را در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ بیست و یکم بهبود بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در گفت‌وگویی که با خبرنگار «ایران» داشت، درباره بازی با پدیده گفت: «ما بازی خیلی خوبی را در مشهد انجام دادیم تا هم به یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه برسیم و هم دومین برد پیاپی‌مان در لیگ را کسب کنیم و از این نتیجه خیلی خوشحالم.» منشا درباره گلزنی‌اش در این مسابقه توضیح داد: «من یک مهاجم هستم و وظیفه‌ام گلزنی است. خوشحالم که در این بازی هم توانستم گلزنی کنم و کارم را به درستی انجام دهم. البته این گل حاصل یک تلاش دسته جمعی بوده و بعد از اینکه من گل زدم، مهدی حسینی و مجید نصیری هم گل زدند تا به 3 گل دست پیدا کنیم و به پیروزی برسیم.»


منشا که پنجمین فصل حضورش در فوتبال ایران را سپری می‌کند، درباره اینکه آیا می‌تواند به عنوان آقای گلی این فصل دست پیدا کند، چنین پاسخ داد: «من در این سال‌هایی که در ایران بوده‌ام، 2 بار در کورس آقای گلی بوده‌ام. یک بار در لیگ شانزدهم که اولین فصل بازی‌ام در ایران بود، 15 گل برای پیکان زدم و نفر سوم بهترین گلزنان لیگ شدم. فصل قبل هم 14 گل برای گل گهر زدم و دوم شدم اما این فصل خیلی دوست دارم آقای گل شوم و باید این عنوان را به دست آورم.»


نکته جالب این است که در حال حاضر محسن آذرباد‌، هافبک مس هم با 6 پاس در کنار مهدی ترابی از پرسپولیس، عنوان بهترین پاسورهای لیگ را در اختیار دارند. منشا درباره آذرباد عنوان کرد: «محسن خیلی بازیکن خوبی است و من بازی او را دوست دارم. فکر می‌کنم بازیکنی مثل محسن در لیگ ایران خیلی کم هست. او در همین بازی با پدیده هم به من پاس گل داد و امیدوارم بتواند پیشرفت بیشتری کند و موفق باشد.»


او درباره مس و اینکه این تیم که در حال حاضر چهارم جدول است، چه جایگاهی را در پایان فصل می‌تواند به خود اختصاص دهد، گفت: «در مس همه چیز اوکی است و من هم با آرامش کارم را دنبال می‌کنم. ما خیلی تیم آماده ای هستیم و می‌خواهیم بهترین رتبه را به دست آوریم اما اینکه در آخر فصل چندم می‌شویم را نمی‌دانم.»
منشا که سابقه بازی در پرسپولیس و استقلال را هم در کارنامه‌اش دارد، درباره رقابت این 2 تیم و سپاهان برای قهرمانی هم چنین نظر داد: «هنوز 13 هفته از لیگ باقی مانده و همه تیم‌ها بازی‌های سختی را در پیش دارند و برای همین نمی‌توان از الان پیش‌بینی کرد چه تیمی قهرمان می‌شود.»


موضوع جالب دیگری که درباره منشا وجود دارد، این است که او سابقه زیادی در کمک کردن به کودکان بی بضاعت کشورش دارد. این بازیکن که فقط در یک سال اخیر مبلغی حدود 40 هزار دلار به کودکان نیجریه‌ای کمک مالی کرده، دی ماه گذشته در یک اقدام‌ زیبا و به یاد ماندنی 4 کودک رفسنجانی از روستای کوثرریز معین از توابع شهرستان رفسنجان که به دلیل مشکل شدید مالی خانواده‌‌هایشان مجبور به ترک تحصیل شده بودند را به محل تحصیل خود بازگرداند تا به درس خواندن‌شان ادامه دهند. منشا درباره این کارش چنین توضیح داد: «من این کار را دوست دارم و کمک کردن به من حس خوبی می‌دهد. من در کشورم هم به مردم کمک می‌کنم. من ایرانی‌ها و مردم رفسنجان را هم دوست دارم. بچه‌ها باید درس بخوانند و موفق باشند  برای همین تصمیم گرفتم کمک کنم.»

جدول گلزنان برتر

گادوین منشا (مس رفسنجان)، 11 گل
کوین یامگا (استقلال)، 8 گل
لوسیانو پریرا (فولاد)، 7 گل
کریم اسلامی (نساجی مازندران)، 5 گل
مهدی عبدی (پرسپولیس)، 5 گل
شهریار مغانلو (سپاهان)، 5 گل

انتهای پیام/

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: گادوین منشا دوست دارم آقای گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، امسال قرار است نزدیک به ۱۰۴ هزار معلم جذب سیستم آموزشی کشور شوند که ۷۲ هزار نفر از طریق آزمون و ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و ۳۲ هزار نفر به طور مستقیم توسط دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی وارد مدارس کشور خواهند شد.

رجبعلی برزویی، رئیس دانشگاه فرهنگیان در همین راستا گفت: امسال ۱۰ هزار دانشجو با بورسیه جذب آموزش و پرورش خواهند شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • برداشت جو قصیل در قم
  • وجود ۲ معلم نمونه کشوری در گلستان
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • ایران میزبان ۲۲۰۰ مهمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ است
  • بیش از ۱۸ هزار تن کلزا در شوش و کرخه برداشت شد
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند