Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن گروسی یکی از بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران است که این روزها به دور از این رشته روزگار می‌گذراند.

روزنامه ایران: محسن گروسی یکی از بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران است که این روزها به دور از این رشته روزگار می‌گذراند. او که متولد ۷ آذر ۱۳۴۷ است، در خصوص فعالیت‌هایش به خبرنگار «ایران» گفت: «ما این روزها بیشتر ورزش را تماشا می‌کنیم و دنبال کارهای شخصی خودمان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من در کار چاپ هستم و از این طریق با ورزشکاران و تیم‌های ورزشی هم در ارتباط هستم.»

او سابقه ۳۲ بازی و ۸ گل ملی نیز در کارنامه دارد ولی خودش می‌گوید 42 بازی ملی انجام داده است. گروسی که در پست مهاجم بازی می‌کرد، درباره صعود اخیر تیم ملی به جام جهانی 2022 قطر چنین نظر داد: «تیم ملی در چند سال اخیر یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیا بوده و اگر غیر از این می‌شد، باید تعجب می‌کردیم، چرا که بازیکنان بسیار خوبی داریم که در سطح بین‌المللی بازی می‌کنند و شرایط بسیار مهیا بود تا به همین شکلی که صعود کردیم، به جام جهانی راه پیدا کنیم. البته اشتباهاتی نفرات قبلی انجام دادند و بازی‌های تیم ملی در مرحله قبلی مقدماتی به چالش کشیده شده بود ولی در ادامه شرایط خوب شد و نتایج بسیار خوبی به دست آمد و همه هم خوشحال شدند. من هم به‌عنوان یک ایرانی و هوادار تیم ملی امیدوارم که تدارک خوبی برای تیم ملی مهیا شود تا در جام جهانی بتوانیم قدرتمان را به رخ حریفانمان بکشیم.»

گروسی درباره ادامه کار دراگان اسکوچیچ چنین واکنشی داشت: «من به این کاری ندارم که چه کسی باشد یا نه. من معتقدم که تیم ملی باید تدارک خوبی داشته باشد. اگر این اتفاق بیفتد، با توجه به بازیکنان خوبی که داریم، هر مربی که باشد، می‌تواند موفق باشد.»

ولی عملکرد سرمربی تیم ملی بسیار خوب بوده است. این پیشکسوت فوتبال در این باره عنوان کرد: «بله نتایج تیم ملی خوب بوده است ولی ما بازی‌های خوبی را از تیم ملی ندیده‌ایم. این هم البته یک ترفند است و هر مربی برای رسیدن به پیروزی یک راهکاری دارد ولی در کل تیم ملی به غیر از چند بازی، زیبا بازی نکرده و بر اساس توانایی‌های بازیکنان نتیجه گرفته که باعث خوشحالی همه مردم هم شده است.» گروسی دوران بازیگری‌اش را از جوانان استقلال شروع کرد و برای خدمت سربازی‌اش به پاس رفت و چند سالی در این تیم ماند و گل قهرمانی پاس را در فصل 93–1992 جام باشگاه‌های آسیا به ثمر رساند. سپاهان و ذوب‌آهن از دیگر تیم‌های دوران بازی او بودند و گروسی پس از آن به استقلال برگشت و شهاب زنجان هم دیگر تیم او بود و در سال 83 از فوتبال خداحافظی کرد. او در خصوص قهرمانی آبی‌پوشان پایتخت در نیم فصل اول لیگ بیست و یکم و ادامه صدرنشینی این تیم گفت: «استقلال شرایط بسیار خوبی دارد. امسال یکی از فصل‌هایی بوده که این تیم توانست هم خیلی زود تیمش را جمع و جور کند و هم تمریناتش را به‌موقع آغاز کرد. نتایج هم که بسیار خوب بوده است. کمترین گل خورده و بیشترین گل زده را دارد و با امتیازی که دارد در صدر جدول قرار گرفته است. امیدوارم تیم در ادامه نیم فصل دوم هم بتواند این شرایط را حفظ کند و با کسب امتیازهای لازم بتواند جشن قهرمانی بگیرد تا هواداران خوشحال شوند.»

انتهای پیام/

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بسیار خوب تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۱۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند

به گزارش ورزش سه بعد از اینکه در نیم فصل دوم مجوز نشستن سیدجلال حسینی روی نیمکت تیمش صادر شد حالا او یکی از دستیاران اوسمار است که لب خط می‌آید. 
در شرایطی که رافائل گونزالس تولدو و مهرداد خانیان خیلی کم لب خط می‌آیند سیدجلال بیشتر از سایر دستیاران اوسمار در کنار خط طولی حاضر شده و با بازیکنان صحبت می‌کند. 
سیدجلال در بازی با آلومینیوم اراک در همان نیمه نخست به خاطر اعتراض به قضاوت عرب براقی کارت زرد گرفت. این دومین بازی است که او در نیم فصل دوم اخطار می‌گیرد و ظاهرا اعتراض‌هایش نسبت به دوران بازیگری‌اش بیشتر است و البته به خاطر تازه کار بودنش به عنوان مربی راحت‌تر توسط داوران جریمه می‌شود.

دیگر خبرها

  • مسی، مسی است و هر کار بخواهد می‌کند!
  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • هشدار آنروا: اسرائیل در تدارک عملیات نظامی بزرگ در رفح است
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • بوی خوش گیاهان بهاری درسفره گروسی‌ها/۱۳۵ نوع گیاه خوراکی در بیجار
  • اردوغان: نام نتانیاهو به عنوان قصاب غزه در تاریخ ثبت شده است | کسی که می‌خواهد فرعون امروز را ببیند، راه دور نرود ...
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند