Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب حی بر به بستری ۵۴۷ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خوزستان اشاره کرد و گفت: ۱۸۲ بیمار نیز در بخش‌های ویژه زیر مراقبت هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب حی بر سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز در گفت و‌گو با خبرنگار رهیاب اظهار کرد: ۵۴۷ بیمار کرونایی هم اکنون در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند که از این تعداد ۳۶۵ نفر در بخش عادی و ۱۸۲ بیمار در بخش ویژه زیر مراقبت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد مراجعه بیماران به مراکز درمانی خوزستان زیاد است به گونه‌ای که ظرفیت آی سی یو بیمارستان رازی اهواز تکمیل شده است. سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه مراکز دیگر را فعال کرده و با تلاش زیاد تخت‌های آی سی یو را افزایش می‌دهیم، گفت: اگرچه ظرفیت تخت‌های آی سی یو در بیمارستان‌های خوزستان محدود است اما شبانه روزی تلاش می‌کنیم تا بیماری بدون تخت آی سی یو نماند. حی بر گفت: تخت‌های آی سی یو بیمارستان‌ها تنها برای بیماران کرونایی نیست و باید دیگر بیماران از جمله ضربه مغزی‌ها، تصادفی‌ها و ... را هم در نظر بگیریم. وی افزود: در این پیک بیماری، بیشتر افرادی گرفتار می شوند که بیماری زمینه‌ای داشته و یا واکسن نزده‌اند لذا خانواده‌ها باید از حضور در تجمعات و دورهمی پرهیز کنند تا دیگران مبتلا نشوند. سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: از آنجا که بیمارستان‌های اهواز مرجع بوده، بعضی بیماران بدحال دیگر شهرستان‌های استان هم به اهواز اعزام می‌شوند تا در آی سی یو بستری شوند.  حی بر ادامه داد: در اهواز حدود ۲۵۰ تخت آی سی یو وجود دارد که به نسبت زیاد است اما همه این تخت‌ها مختص این شهرستان نیست زیرا بار مراجعه به مراکز درمانی اهواز بسیار زیاد است. وی گفت: اگر آی سی یوهای بیمارستان‌های اهواز پر شود، نمی‌توان جوابگوی بیماران دیگر شهرستان ها بود لذا رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله ماسک زدن در شهرستان‌های استان باید بیشتر شود.  هم اکنون هفت شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، هشت شهرستان نارنجی و ۱۲ شهرستان زرد کرونایی هستند.     انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: بیمارستان های خوزستان بیمارستان ها آی سی یو تخت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۱۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • نیویورک‌تایمز: سیستم پزشکی غزه در آستانه فروپاشی است
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد