Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدامین ولی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت کرونا اظهار کرد: از این تعداد، سه نفر مربوط به خوی و یک نفر مربوط به هریک از شهرستان‌های میاندوآب، نقده و شاهین دژ بود.

وی اضافه کرد: با افزوده شدن این تعداد، کل فوت شدگان ناشی از کرونا در آذربایجان غربی از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به هفت هزار و ۲۹۹ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی زاده بیان کرد: در دی و بهمن ماه امسال شاهد کاهش قابل توجه فوتی‌ها نسبت به پاییز و تابستان بودیم ولی با افزایش مبتلایان و به تبع آن، بستری‌ها، تعداد فوتی‌ها نیز روند افزایشی به خود گرفته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۱۳ نفر در استان به کرونا مبتلا و ۱۵۸ نفر شامل حدود ۱۵ درصد مبتلایان در مراکز درمانی بستری شدند.

ولی زاده اظهار کرد: با اضافه شدن این تعداد، کل بستری شدگان ناشی از کرونا در استان به ۶۱۵ نفر رسید که بیشترین میزان از زمان آغاز خیز ششم کرونا در آذربایجان غربی است.

وی از بستری شدن ۱۳۷ نفر در بخش‌های مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی آذربایجان غربی خبر داد و گفت: از این تعداد، ۳۶ نفر با ونتیلاتور تنفس دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با بیان اینکه تاکنون ۳۴۳ هزار نفر به کرونا مبتلا شده و ۲.۱ درصد آنها جان خود را از دست داده اند، افزود: در همین مدت ارومیه با ۵۶، خوی با ۲۵ و بوکان با ۱۷ بیمار جدید رکورددار بستری‌های استان بودند.

تاکنون بیش از پنج میلیون و ۵۹۳ هزار دز واکسن کرونا در استان تزریق شده که افزون بر ۱۷ هزار دز آن مربوط به شبانه روز گذشته است.

کد خبر 5425939

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ویروس کرونا راهپیمایی 22 بهمن ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه 22 بهمن دهه فجر انقلاب اسلامی ایران آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها اردبیل مجلس شورای اسلامی بارش برف آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۱۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت

 رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی یکشنبه شب در این خصوص اظهار کرد: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های انجام شده و همچنین با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز، یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رییس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • صدور سند تک برگ برای ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی زراعی آذربایجان‌غربی
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • تداوم همبستگی جهانی در حمایت از مردم غزه
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی