Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از امور رسانه ای جشنواره «تک نوازان تار و سه تار»، نهمین جشنواره تکنوازان که این دوره به ساز تار و سه تار اختصاص دارد اسفند ماه سال جاری در حالی برگزار می شود وکه مهلت ارسال آثار تمدید شد.

کیوان ساکت دبیر جشنواره تکنوازان و آهنگساز گفت: نهمین جشنواره «تکنوازان برای ساز تار و سه تار» از سوی فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هشت دوره قبلی به سازهای دیگر اختصاص داشت که نهمین دوره برای ساز تار و سه تار برگزار می شود. این در حالی است که به درخواست مخاطبان مهلت ارسال آثار تا یکم اسفند تمدید شده است.

دبیر جشنواره تکنوازان بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد انگیزه برای جوانان و ایجاد خلاقیت است. همچنین در نظر داریم در این جشنواره نگاهی امروزی به سازهای تار و سه تار داشته باشیم.

این آهنگساز گفت: متاسفانه جشنواره های دیگر دچار یک گونه یکنواختی و تکرار در رپرتوار شده اند. ما تلاش خواهیم کرد موجب بیداری خلاقیت در شرکت کننده ها باشیم و آثار و رپرتوار تا جایی که مقدور است امروزی باشند. هر چند در سال های آینده برنامه های متنوع دیگری داریم. همچنین آثار باید مناسب با ذوق و زیبایی شناسی امروزی ارائه شوند.

ساکت با اشاره به دیگر جزییات شرکت هنرمندان در این جشنواره افزود: علاقه مندان باید در مرحله نخست آثار را برای هیات انتخاب اولیه ارسال کنند و هیات انتخاب آثار را بررسی و تعدادی را برای مرحله نهایی انتخاب می کنند. همچنین اگر شرایط کرونا به ما اجازه دهد اختتامیه این جشنواره قبل از سال جدید برگزار می شود ولی اگر این بیماری شدت یابد مجبور می شویم برگزاری اختتامیه را به سال آینده موکول کنیم.

دبیر جشنواره تکنوازان در پایان گفت: در این جشنواره من و بهداد بابایی عضو هیات داوران هستیم و منصور حقی، عرفان گنجه ای، محمد موسوی و علی علی شاهی هیات انتخاب اولیه هستند.

کد خبر 5425904 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: کیوان ساکت موسیقی ایرانی تمدید فراخوان سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر چهلمین جشنواره تئاتر فجر جشنواره موسیقی فجر کنسرت موسیقی تئاتر ایران چهلمین جشنواره فیلم فجر ویروس کرونا تالار وحدت موسیقی ایرانی هنرمندان تئاتر فیلم موقعیت مهدی فیلم سینمایی حسین مسافر آستانه رادیو صبا جشنواره تکنوازان برگزار می شود تار و سه تار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۱۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جشنواره پنجم فیلم «کوثر» در چهار بخش سینمای ایران شامل فیلم‌های سینمایی، داستانی بلند (تله فیلم)، مستند کوتاه و نیمه بلند، مستند بلند و آثار کوتاه داستانی، پویا نمایی و نماهنگ است.

همچنین در بخش مسابقه سینمای ایران، عنوانی با نام مسابقه ویژه گنجانده شده که عبارت است:

نقش زنان و کودکان در مقاومت: این بخش ویژه آثار تولیده شده پیرامون موضوعات مرتبط با ایثارگری و نقش زنان و کودکان در کشور‌های حوزه مقاومت و مقابله با داعش و رژیم صهیونیستی و مظالمی که بر آنها رفته، است.

حجاب، عفاف: این بخش اختصاص دارد به آثار مرتبط با ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و افشای ماهیت توطئه‌های دشمنان برای آندلسی کردن ایران.

بخش طرح‌ها و ایده ها، بخش بین الملل و بخش غیررقابتی نیز سایر بخش‌های چهارگانه جشنواره را تشکیل می‌دهند؛ نمایش‌های ویژه، نشست‌های تخصصی، نکوداشت‌ها و بزرگداشت ها، برپایی نمایشگاه عکس و برگزاری همزمان جشنواره در استان‌ها و سایر مراکز فرهنگی هنری کشور از دیگر بخش‌های پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر» هستند.

بر پایه اعلام دبیرخانه جشنواره، متقاضایان شرکت در این رویداد می‌توانند با مطالعه فراخوان در هر بخش، لینک قابل دانلود فایل آثار خود را در فرمت‌های مشخص شده در فراخوان به صندوق الکترونیکی دبیرخانه به آدرس، kovsarfestival@gmail.com ارسال کنند و در صورتی که حجم فایل اثر بیشتر از ۱۰ گیگ است و یا امکان ارسال ایمیل وجود ندارد صاحبان آثار می‌توانند اثر خود را به‌صورت پستی و یا حضوری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. آخرین مهلت ارسال آثار تا روز شنبه پنجم خرداد ماه سال جاری در نظر گرفته شده است.

نشانی دبیرخانه جشنواره: تهران، میدان فردوسی، خیابان انقلاب، چهار راه کالج، خیابان حافظ، خیابان غزالی، پشت سفارت روسیه، پلاک ۱۱ مرکز تشکل‌های شاهد و ایثارگر - آقای صیادی (دبیرخانه جشنواره)

تلفن و دورنگار: ۰۲۱۶۶۷۵۷۴۰۶ – ۰۹۳۶۹۸۴۴۳۹۵

آدرس پست الکترونیکی: kosarfilmfestival ۶۷@gmail.com

آدرس وبسایت: www.isartalash.ir

پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر» تیر ۱۴۰۳ در تهران با دبیری ناصر باکیده و با همکاری شهرداری تهران، سازمان امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد