Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محسن فتحی صبح امروز در جلسه استانی شورای اشتغال کردستان اظهار کرد: اشتغال و معیشت خانوار مهم‌ترین مساله ما در کشور و استان کردستان است.

وی خاطرنشان کرد: همه ما از ظرفیت‌های استان شناخت داریم حتی بقال سرکوچه می‌داند کجا باید سرمایه‌گذاری شود اما چرا نتوانسته‌ایم بایدها و کارهایی که باید انجام شود را عملیاتی کنیم سوالی است که باید پاسخ داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شورای اشتغال از مهمترین جلسات است و نباید جلسه‌ای به این مهمی و تاثیرگذاری به ارائه آمار خلاصه شود، آمارها واقعی نیست، اداره کار یک آماری ارائه می‌کند و سایر دستگاه ه آمار دیگری اعلام می‌کنند و تا اطلاعات درست و واقعی نداشته باشیم تصمیم‌گیری درستی اتخاذ نمی‌شود.

فتحی اضافه کرد: کردستان یکی از استان‌های رتبه‌دار به لحاظ بیکاری در کشور است اما هنوز آمار دقیقی از تعداد بیکاران در استان نداریم.

وی افزود: بانک‌ها هم متاسفانه وظیفه واقعی خود را در استان انجام نداده‌اند و خیلی از سرمایه‌گذاران را در پروسه‌های اداری گیر انداخته و پشیمان کرده‌اند.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان در استان مغفول مانده است و جای سوال دارد که در حوزه‌ آی‌تی به عنوان یکی از پیشران‌های استان چه میزان اشتغالزایی را به خود اختصاص داده است.

فتحی تصریح کرد: جسارت مدیران بسیار کاهش پیدا کرده است چرا که از حمایت از سرمایه‌گذار به خاطر انگ‌نخوردن می‌ترسند.

وی اذعان کرد: اگر کسی از بخش خصوصی یا سرمایه‌گذار حمایت کرد حتما به معنی شریک بودن با آن سرمایه‌گذار نیست بلکه دغدغه اصلی توسعه استان را دارد که این مهم باید فرهنگ‌سازی شود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس

کلیدواژه: فتحی نماینده مجلس سرمایه گذاری کردستان رتبه دار بیکاری شرکت دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند

افشین خوش‌گوار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دانش‌آموزان کردستانی ۶ عنوان برتر در مرحله کضوری جشنواره سفیران سلامت را کسب کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد: در هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی، در مرحله شهرستانی ۸ هزار و ۵۲۸ اثر اعلام وصول شد که از این تعداد ۳۱۳ اثر به مرحله استانی راه پیدا کرد.

خوش‌گوار عنوان کرد: پس از داوری آثار راه یافته به مرحله استانی، با نظر شورای داوران ۲۹ اثر به دبیرخانه کشوری جشنواره ارسال شد.

وی گفت: بر اساس اعلام دفتر سلامت و تندرستی وزارت، شش اثر شرکت کنندگان کردستان حائز رتبه‌های برتر کشوری شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان خاطرنشان کرد: بر این اساس در رشته کارسازه سارا وکیلی از مدرسه متوسطه اول فاطمه الزهرا شهرستان کامیاران و سیدایمان حسینی از مدرسه متوسطه اول دکتر پرتو ماه دهگلان موفق به کسب عنوان اول شدند.

خوش‌گوار ادامه داد: در بخش کارسازه ابتدایی اول مدرسه شکوفه‌های انقلاب دیواندره متشکل از آریسا محمدیان، ستایش حمزه‌ای و فاطمه زهرا محمدی رتبه چهارم کشوری را به دست آوردند.

وی افزود: در بخش جشنواره عکاسی چهارشنبه آخر سال نیز آلان شادفر از مدرسه شهید فهمیده ناحیه ۲ و شنیا دلکی از مدرسه نیایش دهگلان حائز رتبه برتر کشوری در دوره دوم ابتدایی شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: در بخش باغچه کوچک سبزیجات نیز ایلیا صفری از مدرسه شهید آزادی کامیاران در دوره اول ابتدایی رتبه پنجم کشور را به دست آورد.

کد خبر 6090668

دیگر خبرها

  • توسعه بازار بین المللی محصولات دانش بنیان‌ها
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • جنبه‌های اقتصادی مالكیت فكری مغفول مانده است
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • راه‌اندازی اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی در کشور
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • موتور ایرانی برای خودروی ایرانی