Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه استان هرمزگان با تاکید بر لزوم حمایت از کارگران گفت: سپاه یک نهاد خدمتگزار است که تمام نگاهش در شرایط کنونی معطوف به توجه و رسیدگی به محرومان شده و تلاش می‌کنیم در صحنه‌های مختلف حضور فعال داشته باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار اباذر سالاری صبح امروز در مراسم تجلیل از پدران عرصه کار و تلاش و کارگران فصلی ضمن تبریک ولادت باسعادت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام و روز پدر اظهار داشت: مولا علی علیه‌السلام بهترین اسوه و مظهر ایمان، اخلاق، عزت، شجاعت و بصریت برای جامعه اسلامی و مردم است و همگان باید به‌ این‌الگو ببالند و از وجود نورانی او برای طی‌طریق به سمت سعادت و بهروزی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروزه بخشی از زحمات موجود در جامعه بر دوش کارگران است و این عزیزان باید بدانند که کسانی که برای کسب روزی حلال تلاش و کوشش می‌کنند اجر آنها کمتر از کسانی که در خط مقدم مشغول جهاد هستند نیست و طبق روایات و احادیث اسلامی اگر در این راه دعوت حق را لبیک گفتند اجر و مقام شهید را دارند لذا کارگران نباید خود و مقامشان را دست‌کم بگیرند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان بیان کرد: ما افتخار می‌کنیم که امروز در جمع کارگران حضور پیدا‌ کرده‌ایم و چه افتخاری بالاتر از اینکه بتوانیم بر دستان پینه بسته کارگران زحمت‌کش که بر اثر تلاش و مجاهدت پینه‌ بسته است بوسه بزنیم.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران یک نهاد خدمتگزار است که تمام نگاهش در شرایط کنونی معطوف به  توجه و رسیدگی به محرومان شده است و تلاش می‌کنیم به عنوان بازوان ولایت در صحنه‌های مختلف و موردنیاز کشور حضور فعال داشته باشیم چرا که تاکید مقام معظم رهبری توجه و رسیدگی به محرومان جامعه است.

قرارگاه محرومیت زدایی امام جواد(ع) توسط سپاه هرمزگان راه‌اندازی شدافتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی سپاه در جنوب استان کرمان به روایت تصویر11 میلیارد و 900 میلیون تومان پروژه محرومیت زدایی در "رودبار" جنوب افتتاح شد

سالاری تصریح‌کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مفتخر است که توفیق سربازی حضرت آقا را داشته باشد و در حکومتی تلاش کند که در راس آن حکیمی عادل قرار دارد و توجه او به محرومان و به ویژه قشر کارگر بسیار بالا است  و ما نیز با الگو‌گیری از رهبر معظم انقلاب اسلامی تمام قد در کنار قشر کارگر ایستاده‌ایم و تلاش می‌کنیم تا از حق و حقوق کارگران دفاع کنیم.

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام با اشاره به خدمات سپاه پاسداران در 40 سال گذشته تاکید کرد: امروز حدود 60 درصد بنزین کشور توسط پالایشگاه عظیم نفت ستاره خلیج‌فارس تامین می‌شود و سپاه بود که این پالایشگاه را ساخت و تحویل دولت داد و همچنین در پروژه‌های بزرگ سدسازی، راه‌آهن، راه‌سازی همت جوانان مومن سپاه پای‌کار است تا پروژه‌ها یکی پس از دیگری به ثمر برسند.

وی گفت: در استان هرمزگان خدمات زیادی اعم از ساخت منازل محرومین برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، احیای قنوات، احداث سیل‌بندها و تامین آب شرب روستا‌ها توسط انجام شده یا در حال انجام است این نهاد با یک دست به روستاهای محروم آبرسانی می‌کند و با دستی دیگر برای تامین امنیت شمشیر می‌زند. 

انتهای پیام/865/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان هرمزگان فرمانده سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۱۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901036

دیگر خبرها

  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • کمترین تنش کارگری سال گذشته استان، مربوط به شهرستان کرمان
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود