Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - سید هادی باقرزاده حسینی گفت: ۸۵ کیلومتر تسطیح و رگلاژ و ترمیم شانه‌های محور‌های ارتباطی شهرستان چالدران، ۳۶ کیلومتر پاکسازی و تسطیح حریم، ۷ کیلومتر ترانشه برداری، نصب و تعمیر ۲۸ قطعه گاردریل و نصب ۴۲ عدد تابلو و علائم مهم‌ترین اقدامات ایمن سازی سال جاری را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او می گوید: ۴۲ کیلومتر خط کشی در طول محور‌های حوزه استحفاظی شهرستان چالدران، ۹ مورد تنقیه پل، و ۲ مورد انسداد دسترسی‌های غیر مجاز و همچنین ۱۰ مورد اخطار کتبی به متجاوزین حریم راه که ۳ مورد منجر به اجرای احکام قضایی گردید از سایر اقدامات اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان چالدران از ابتدای سال جاری تاکنون بوده است.

به گفته  رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان چالدران ، از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷ مورد گشت تلفیقی با پلیس راه در کنار گشت‌های شبانه روزی راهداران انجام گرفته است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای محورهای مواصلاتی شهرستان چالدران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۱۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی برخی از محور‌های مواصلاتی استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: هم اکنون صبح امروز ۱۲ اردیبهشت آزادراه اصفهان – ذوب آهن، اصفهان – شهرضا و آزادراه نطنز – کاشان بر اثر بارش باران لغزنده است.
مریم تاکی با اشاره به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر فعالیت سامانه بارشی تا فردا در استان و صدور هشدار نارنجی به رانندگان توصیه کرد: از تردد‌های غیر ضروری به ویژه در مناطق کوهستانی خودداری کنند و قبل از حرکت با سامانه‌ی ۱۴۱ تماس گرفته و از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

دیگر خبرها

  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه حادثه خیز درمحور‌های مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • لغزندگی برخی از محور‌های مواصلاتی استان
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت