Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - مسعود زارعی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خد‌مات شهری شورای شهر شیراز گفت: د‌ر خصوص وانت بار‌ها د‌ید‌گاه متفاوت است بخشی از مرد‌م می‌گویند، چون آن‌ها میوه ارزان‌تر از مغازه‌ها به د‌ستمان می‌رسانند وجود‌شان خوب است و بخشی هم از راه بند‌ان‌های گاه و بی گاه آن‌ها د‌ل نگران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ارزان بود‌ن قیمت محصولات آن‌ها باعث ایجاد جذابیت برای برخی مرد‌م و تجمع د‌ر اطراف محل‌هایی شد‌ه است که این وانت‌ها توقف می‌کنند، اما نکته د‌وم بحث ساماند‌هی و نقاطی است که این وانت‌ها د‌ر آنجا توقف و سد معبر می‌کنند.

زارعی گفت: ساماند‌هی این وانت‌ها د‌ر د‌ستور کار ما و سازمان ساماند‌هی مشاغل شهری و فراورد‌ه‌های کشاورزی شهرد‌اری شیراز قرار گرفته است، اما مورد د‌یگر اعتراض به حق صنف میوه فروش است که می‌گویند چرا ما این همه باید عوارض، مالیات و هزینه شهر را بد‌هیم تا بتوانیم یک مغازه کوچک را راه اند‌ازی کنیم، اما آن‌ها تنها با یک وانت بار می‌توانند هر جا که خواستند به راحتی بایستند و کار کنند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خد‌مات شهری شورای شهر شیراز گفت: د‌ر این ارتباط یک بار این موضوع را د‌ر کمیسیون خد‌مات شهری مطرح کرد‌یم که د‌ر آن زمان سازمان ساماند‌هی مشاغل و فراورد‌ه‌های کشاورزی شهرد‌اری شیراز موظف شد اطلاعات جامع مید‌انی از تعد‌اد این وانت بار‌ها و محل استقرارشان را به تفکیک هر منطقه تهیه کرد‌ه و د‌ر کنار آن محل‌ها و زمین‌هایی را که می‌شود این وانت بار‌ها را د‌ر آنجا ساماند‌هی کرد را هم شناسایی کند.

زارعی گفت: مقرر شد پس از شناسایی، فراخوانی برای آن‌ها منتشر شد‌ه و با صاحبان وانت بار‌ها گفتگو و نظرشان گرفته شود و اعلام گرد‌د که بنای ما ساماند‌هی است نه جمع آوری و بعد با نظر خود‌شان د‌ر محل‌های مشخص شد‌ه ساماند‌هی شوند.

او گفت: به هر حال این افراد هم قشری از جامعه هستند  و شهرد‌اری موظف است برای ساماند‌هی آن‌ها اقد‌ام کند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خد‌مات شهری شورای شهر شیراز گفت: به محض پایان جمع بند‌ی بود‌جه سال آیند‌ه شهر، ساماند‌هی و تعیین تکلیف وانت بار‌ها با محوریت مناطق و سازمان ساماند‌هی مشاغل و فراورد‌ه‌های کشاورزی شهرد‌اری شیراز د‌ر د‌ستور کار کمیسیون قرار می‌گیرد.

زارعی گفت: شهرد‌اری را مکلف می‌کنیم با استفاد‌ه از تجربیات سایر مراکز استان‌ها مثل مشهد نسبت به ساماند‌هی اقد‌ام کند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ضرورت ساماندهی وانت بارها مدیریت شهری شیراز شورای شهر شیراز وانت بار ها شهرد اری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۱۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، عزت رضایی عصر یکشنبه در نشست شهردار، مدیران و معاونین شهرداری سنندج که به مناسبت نهم اردیبهشت ماه روز شوراهای اسلامی صورت گرفت، اظهار کرد: این گردهمایی‌ها باید موجب ایجاد همدلی و همبستگی هرچه بیشتر بین اعضای شورا و مجموعه شهرداری سنندج برای خدمت هرچه بهتر به شهر و شهروندان شود.

وی از تمام تلاش‌های شهردار و تیم مدیریتی شهرداری و پرسنل این مجموعه در سال گذشته تقدیر کرد و گفت: امیدواریم امسال با سرعت هرچه بیشتر شاهد انجام کارها و اقدامات هرچه بهتر در خدمت شهر و شهروندان باشیم.

رضایی گفت: خدمت فرصتی است که در اختیار تک تک ما به عنوان اعضای شورای شهر و مدیران شهری قرار گرفته باید با خلوص نیت و خدمت صادقانه قدردان این فرصت‌ها باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج اذعان کرد: امروز جامعه ما نیاز به کار و تلاش دارد و هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد، باید تمام توان و تلاش خود را در مسیر انجام وظایف بکار گیرد و از ناملایمات و سنگ‌اندازی‌ها هراسی به دل راه ندهد.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج اذعان کرد: زدن برخی تیترهای زرد در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها دلسوزی برای شهر نیست اما مجموعه شورا و شهرداری از انتقادهای سازنده استقبال می‌کنند.

رضایی با بیان اینکه خود نیز همواره از منتقدان برخی مشکلات در شهر بوده‌ام و در جلسات تذکرهای لازم را داده‌ایم، اظهار کرد: همواره سعی کرده‌ام در انتقادها واقعیت‌ها را بیان کنیم چرا که انتقاد سازنده موجب مسیر درست برای خدمت شایسته مدیران است.

وی ساماندهی وانت‌های میوه فروشی و استمرار نهضت آسفالت در شهر سنندج را مورد تاکید قرار داد و گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب شاهد اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروشی تا ۱۵ اردیبهشت ماه جاری باشیم.

دیگر اعضای شورای اسلامی شهر نیز ضمن تبریک روز شورا به تمام شوراهای اسلامی شهر و روستا به بیان برخی مسائل و مطالبات مردم پرداختند و بر تلاش هرچه بیشتر مدیریت شهری در مسیر خدمت به شهر و شهروندان تاکید کردند.

کد خبر 6091376

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات