Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که رویدادهای در حال وقوع در محله شیخ جراح ممکن است به دور دیگری از تنش با حماس در نوار غزه منجر شود.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی می‌ترسد حوادث شیخ جراح به شروع دور دیگری از تنش با غزه منجر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع سیاسی رژیم صهیونیستی که نفتالی بنت را در سفر به بحرین همراهی می‌کند، گفت: رویدادهای در حال وقوع در محله شیخ جراح ممکن است به دور دیگری از تنش با حماس در نوار غزه منجر شود.

بیشتر بخوانید: دیدار فرمانده ناوگان پنجم آمریکا با «بِنِت» در هتل منامه

این منابع اعلام کردند: یک ترس واقعی وجود دارد که حوادث شیخ جراح باعث شعله‌ور شدن اوضاع منطقه شود.

این منبع که بسیاری معتقدند در حقیقت خود نفتالی بنت است خواستار پرهیز اعضای کنیست از اقدامات تحریک‌آمیز و لزوم جلوگیری از تشدید تنش در قدس شد.

گفتنی است ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست یکشنبه شب با حمایت نظامیان اشغالگر به فلسطینیان ساکن محله شیخ جراح در قدس اشغالی حمله کردند. هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در درگیری‌های یکشنبه شب فلسطینیان با نظامیان و شهرک‌نشینان اسرائیلی، ۳۱ فلسطینی زخمی شدند. ۱۲ فلسطینی هم در جریان این درگیری‌ها توسط پلیس رژیم صهیونیستی بازداشت شدند.

ده‌ها خانواده در محله شیخ جراح همچنان با تهدید پاکسازی قومی و آوارگی اجباری از خانه‌های خود در راستای پروژه‌های مربوط به شهرک سازی مواجه هستند، چرا که شهرک‌نشینان همچنان به حملات خود به این محله ادامه می‌دهند و مقامات صهیونیست اقدامات خودسرانه خود را با هدف جابجایی این شهروندان فلسطینی تشدید بخشیده‌اند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت شهرک نشینان نفتالی بنت اسرائیل قدس اشغالی رژیم صهیونیستی شیخ جراح صهیونیست حماس فلسطینیان قدس فلسطین پلیس رژیم صهیونیستی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت رژیم صهیونیستی محله شیخ جراح نفتالی بنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۲۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حماس به حمله ارتش اسرائیل به رفح

به گزارش تابناک، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله ارتش اشغالگر به گذرگاه مرزی رفح یک تنش خطرناک علیه تأسیسات غیرنظامی حفاظت شده طبق قوانین بین‌المللی است. هدف از این حمله وخیم کردن وضعیت انسانی غزه از طریق بستن گذرگاه و ممانعت از ورود کمک‌های بشردوستانه اضطراری از طریق آن است.

طبق گزارش سما، در این بیانیه آمده است: این جنایت بعد از اعلام موافقت ما با پیشنهاد میانجی‌ها برای آتش‌بس رخ داد که نشان می‌دهد رژیم اشغالگر قصد ناکام گذاشتن تلاش‌های میانجی‌ها برای آتش‌بس و آزادی اسرا به خاطر منافع شخصی بنیامین نتانیاهو و دولت تندرو وی را دارد. ما از آمریکا و جامعه بین‌المللی می‌خواهیم بر رژیم صهیونیستی برای توقف این تنش که زندگی صد‌ها هزار غیرنظامی آواره در رفح و سرتاسر نوار غزه را تهدید می‌کند، فشار بیاورند.

به نقل از ایسنا با افزایش امید‌ها برای اعلام توقف جنگ غزه که وارد دویست و چهاردهمین روز خود شده است، پس از اعلام موافقت جنبش حماس با پیشنهاد آتش‌بس، نیرو‌های اشغالگر شهر رفح در جنوب نوار غزه از جمله اطراف گذرگاه زمینی با مصر را به شدت بمباران کردند.

 آویخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد نیرو‌های اسرائیلی عملیات زمینی خود را در منطقه شرقی شهر رفح در مرز با مصر تشدید کرده‌اند.

رسانه‌های عبری بامداد امروز گزارش دادند ارتش رژیم صهیونیستی عملیات نظامی خود را در شرق رفح، با حملات شدید آغاز کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه اعلام کرد به موازات بررسی پاسخ حماس به آتش‌بس و پیشنهاد تبادل اسرا که این جنبش با آن موافقت کرده است، به عملیات خود در نوار غزه ادامه خواهد داد.

 

دیگر خبرها

  • هشدار آلمان درباره آوارگی یک میلیون نفر در رفح
  • پیام‌ها و پیامدهای موافقت «حماس» با پیشنهاد «آتش‌بس»
  • حماس: اشغالگران تنها بیمارستان رفح را هدف قرار دادند
  • رد شدن توافق آتش‌بس از سوی نتانیاهو
  • واکنش حماس به حمله ارتش اسرائیل به رفح
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ تن رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید
  • حمله رژیم صهیونیستی به غرب شهر رفح ۵ شهید برجای گذاشت
  • تقاضای شهرک‌نشینان از نتانیاهو برای پذیرش آتش‌بس + فیلم