Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@13:51:51 GMT

اجرای طرح ساماندهی ترافیکی باغ بهشت همدان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۲۰۶۸

اجرای طرح ساماندهی ترافیکی باغ بهشت همدان آغاز شد

سرهنگ «فرخ جمالی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همه ساله در پنجشنبه آخر سال طبق آیین و رسوم قدیمی شهروندان در باغ بهشت حضور می یابند که حدود ۴۰ تا ۵۰ هزار نفر از خانواده متوفیان در این محل تردد دارند.

وی ادامه داد: یکی از معضلاتی که موجب نارضایتی و ناراحتی شهروندان و اتلاف وقت آنها در مسیر و رفت و برگشت می شود، گره های ترافیکی است که امسال پیش از رسیدن پنجشنبه آخر سال ساماندهی این موضوع با همکاری اوقاف و امور خیریه در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: بنابراین به دنبال نشست های برگزار شده با اداره کل اوقاف و امور خیریه مقرر شد پارکینگی در داخل محوطه باغ بهشت برای پارک وسایل نقلیه ایجاد شود تا افراد پس از پارک وسیله نقلیه مسیری را به صورت پیاده طی کنند.

سرهنگ جمالی با بیان اینکه خاکبرداری برای ایجاد پارکینگ آغاز شده است، افزود: ورود خودرو به داخل قطعات علاوه بر اخلال در رفت و آمد خانواده متوفیان سبب بروز سوانح جرحی برای عابران شده همچنین گره های ترافیکی را نیز در پی داشت.

وی خاطرنشان کرد: پنجشنبه آخر سال ۱۴۰۰ تنها یک مسیر ورود و خروج در باغ بهشت باز بوده و دیگر مسیرها مسدود می شود همچنین خودروها از بلوار آیت الله موسوی وارد باغ بهشت شده و با اصلاح مسیر خاکی از سمت میدان امام حسن(ع) خارج می شوند.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه شهر همدان ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه شهر همدان ترافیک سازمان اوقاف و امور خیریه شهر همدان ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی همدان باغ بهشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۲۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سردار خداداد تیموری رئیس بنیاد برنای کشور گفت: بنیاد برنا با کمک خیران و بودجه قابل توجه اش در باب مسائل و مشکلات اقتصادی، اشتغال، تحصیل، سلامت، مسکن، نیازمندان را شناسایی و تحت پوشش قرار می‌دهد.
تیموری افزود: در تعدادی از استان‌ها که به عنوان معین شناسایی شده اند دفاتر استانی بنیاد برنا راه اندازی می‌شود.
وی گفت: هدف از تشکیل برنا ساماندهی ده‌ها خیریه مستقل در کشور است تا ضمن پشتیبانی خدمات خیریه‌ای و ارائه کارت‌های اعتباری قرض‌الحسنه برای تمام اقشار جامعه بویژه اشتغال زایی به صورت جامع‌تر و کامل تری ارائه شود.
به گفته تیموری، ایجاد بستر‌های لازم برای اشتغال و کار آفرینی، کمک به ساخت مسکن قشر ضعیف جامعه و چندین برنامه دیگر از جمله فعالیت‌های شاخص این بنیاد است.
در این مراسم علی رضوانی به عنوان مدیر بنیاد برنا استان سمنان معرفی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • مقام اول استان سمنان در اخذ ویزای تمتع/ اجرای طرح «خشت بهشت»
  • ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی در دست انجام است
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • اجرای طرح ساماندهی و بهسازی بلوار شهید دشتی
  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • ترافیک پرحجم اما روان است
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • گشایش گره ترافیکی خوی