Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@14:06:24 GMT

آشنایی با دوره‌های آموزش زبان انگلیسی در ایران

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۲۰۹۰

آشنایی با دوره‌های آموزش زبان انگلیسی در ایران

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یادگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان رسمی و بین‌المللی دنیا یکی از ضروریات محسوب می‌شود. انگلیسی زبان علم و زبان رسانه‌ها است و برای یادگیری آن به تمرین و تکرار زیاد و مستمر نیاز دارید. با دریافت مدارک تخصصی زبان انگلیسی مانند تافل و آیلتس می‌توانید آینده تحصیلی و شغلی خود را تضمین کرده و در صورت مهاجرت به خارج از کشور به راحتی با افراد ارتباط برقرار کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کشورهایی مثل ایران که زبان رسمی آن‌ها انگلیسی نیست، مؤسسه‌های زیادی در زمینه آموزش زبان انگلیسی مشغول فعالیت هستند و با برگزاری دوره‌های زبان انگلیسی به افراد کمک می‌کنند که به خوبی با زبان انگلیسی آشنا شده و به آن تسلط پیدا کنند. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین دوره‌های زبان انگلیسی بپردازیم.

دوره‌های زبان انگلیسی کودکان

همه می‌دانیم که اگر یادگیری زبان انگلیسی از سنین کودکی آغاز شود، موفقیت بیشتری به دست می‌آید و کودکان بسیار سریع‌تر از افراد بزرگسال زبان‌های خارجه را یاد می‌گیرند و در حل مشکلات مختلف توانایی و خلاقیت بیشتری از بزرگسالان دارند. آموزش زبان به کودکان باید به شکل تخصصی، بر اساس اصول علمی و به همراه سرگرمی و جذابیت برای کودک انجام شود. دوره‌های زبان انگلیسی برای کودکان ۷ تا ۱۲ سال مناسب است. در این دوره‌ها از کتاب‌های سوپر مایندز انتشارات کمبریج استفاده می‌شود. در کنار کتاب استفاده از موزیک‌، داستان و انیمیشن نیز مؤثر است. کودکان بعد از پایان دوره‌های آموزش زبان انگلیسی در آموزشگاه‌های معتبر مدرک فارغ‌التحصیلی دریافت می‌کنند. دوره‌های آموزش زبان انگلیسی کودکان به صورت دوره‌های مبتدی و دوره‌های پیشرفته برگزار می‌شود.

دوره‌های زبان انگلیسی نوجوانان

دوره‌های زبان انگلیسی نوجوانان برای رده‌های سنی ۱۲ الی ۱۵ سال مناسب است. نوجوانان با شرکت در این دوره‌ها و استفاده از کتاب‌های project انتشارات آکسفورد می‌توانند با مفاهیم انگلیسی و لغات جدید آشنا شوند. برای تقویت مهارت‌های نوجوانان در زمینه مکالمات انگلیسی یا speaking پس از پایان هر درس جمع‌بندی‌هایی به شکل پروژه‌های گروهی یا فردی ارائه می‌شود. نوجوانان با کمک این دوره‌ها به صورت درست و روان می‌توانند به زبان انگلیسی صحبت کنند.

نوجوانانی که دانش کمی درباره زبان انگلیسی دارند باید در کلاس‌های مبتدی این دوره ثبت نام کنند و لغات راحت، نام کشورهای مختلف، اعضای خانواده، روزهای هفته، نام ماه‌ها، نحوه خواندن و گرامرهای ابتدایی و پایه را بیاموزند. پس از گذراندن دوره مبتدی به ترتیب وارد کلاس‌های زبان مقدماتی، پیش متوسطه و متوسطه نوجوانان می‌شوند. هر چه سطح کلاس‌ها بالاتر می‌رود، سطح آموزش نیز پیشرفته‌تر می‌شود و توانایی فهم متون بلند انگلیسی را به دست می‌آورند. کارشناسان آموزشی پس از اتمام دوره Teenager از نوجوانان امتحان می‌گیرند تا در صورت قبولی سطح آموزش آن‌ها را به دوره‌های بزرگسالان انتقال دهند و با خواندن کتاب‌های Touchstone در دوره‌های زبان بزرگسالان به یادگیری خود ادامه دهند.

دوره‌های زبان انگلیسی بزرگسالان

دوره‌های زبان انگلیسی بزرگسالانبرای افراد بالاتر از ۱۵ سال مناسب است و به صورت دوره‌های مبتدی و دوره‌های تخصصی برگزار می‌شود. در دوره‌های مبتدی و میانی از کتاب‌های Touchstone و برای دوره‌های تخصصی و پیشرفته زبان انگلیسی بزرگسالان از کتاب CPE Masterclass و کتاب‌های Viewpoint استفاده می‌شود. کتاب Oxford Word Skills نیز در همه مقاطع آموزشی به عنوان یک کتاب کمکی کاربرد دارد. دوره‌های زبان انگلیسی مبتدی و میانی بزرگسالان از مقاطع Elementary ،Pre-Intermediate ،Intermediate و Upper-Intermediate تشکیل شده است. دوره‌های تخصصی و پیشرفته هم شامل CPE ،Secondary Advanced ،Primary Advanced است. هرچه به سطح‌های بالاتر دوره‌های آموزشی بزرگسالان راه پیدا کنید، تسلط شما به زبان انگلیسی بیشتر خواهد شد.

دوره‌های زبان انگلیسی آیلتس

در دوره‌های زبان انگلیسی آیلتس متقاضیان در مدت کوتاهی با مهارت‌ها و دانش‌های زبان انگلیسی آشنا می‌شوند تا خود را برای شرکت در آزمون آیلتس و کسب نمره مناسب آماده کنند. اکثر کسانی که در دوره‌های آموزش زبان انگلیسی آیتلس شرکت می‌کنند، قصد مهاجرت به خارج از کشور و ادامه تحصیل دارند و یا متخصصانی هستند که می‌خواهند در دوره‌های بین‌المللی خارج از کشور شرکت کنند. این دوره‌ها شامل Pre-IELTS, IELTS, Post-IELTS هستند. افرادی که به دلیل ضعف در زبان انگلیسی نمی‌توانند در آزمون آیلتس شرکت کنند، باید با شرکت در کلاس پیش آیلتس pre-IELTS مهارت‌های زبانی خود را تقویت کنند.

در این کلاس‌ها از کتاب‌های Mindset foundation, English Vocabulary in Use, Grammar in Use, Headway Starter استفاده می‌شود. در دوره زبان انگلیسی آیلتس آزمون ماک آیلتس یا آزمون آزمایشی نیز برگزار می‌شود. این آزمون دقیقاً مانند آزمون اصلی آیلتس شبیه‌سازی شده و همه مراحل آن با هزینه کم برگزار می‌شود تا کارآموز یک تجربه کاملاً واقعی را پشت سر بگذارد و به سطح توانایی‌های خود پی ببرد. نتایج آزمون آزمایشی بعد از دو روز به زبان‌آموزان اعلام می‌شود.

دوره‌های زبان انگلیسی تجاری

شرکت‌های بازرگانی و کسب و کارهای مختلف در مراودات و روابط تجاری و بازرگانی خود از آموزش زبان انگلیسی تجاری بهره زیادی می‌برند. دوره‌های زبان انگلیسی تجاری برای افرادی مناسب است که با شرکت در این دوره‌ها قصد دارند سطح زبان تجاری خود را ارتقا ببخشند. در آموزشگاه‌های معتبر دوره‌های آموزش زبان انگلیسی تجاری از مفیدترین و پرطرفدارترین دوره‌ها محسوب می‌شود. اکثر شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها مدیران بانک‌ها، کارآفرینان، مدیران بازاریابی و فروش و به طور کلی همه افراد مرتبط به تجارت هستند.

با شرکت در سطوح مختلف دوره زبان انگلیسی تجاری با اصطلاحات، کلیشه‌ها و الگوهای تجاری آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید که در جلسات رسمی و جلسات غیر رسمی تجاری چطور به انگلیسی صحبت کنید. آموزش زبان انگلیسی تجاری شامل آداب معرفی، نحوه نگارش ایمیل، نحوه تیم‌سازی، نکات مهم برای شروع و اتمام مکالمه، آداب برگزاری جلسات تجاری، بازاریابی، فروش محصول، چگونگی ارائه جلسات، امورمالی، نحوه انجام مکالمات تلفنی، ارتباط با مشتری‌ها و… است.

دوره‌های زبان انگلیسی خصوصی

بسیاری از متقاضیان یادگیری زبان انگلیسی، دوره‌های زبان انگلیسی خصوصی و نیمه خصوصی را انتخاب می‌کنند. این افراد به جای شرکت در کلاس‌های عمومی آموزش زبان انگلیسی تجاری، کلاس‌های آیلتس، کلاس‌های کودکان، نوجوانان و بزرگسالان ترجیح می‌دهند که زبان انگلیسی را به صورت خصوصی یا نیمه خصوصی به شکل آنلاین یا حضوری یاد بگیرند. این کلاس‌ها برای افرادی که به حضور در مکان‌های شلوغ علاقه ندارند مناسب است. کسانی که به مدرک زبان برای ادامه تحصیل در خارج یا مهاجرت نیاز دارند، اغلب در دوره‌های زبان انگلیسی خصوصی شرکت می‌کنند.

نحوه برگزاری آزمون آنلاین تعیین سطح زبان

اولین اقدام برای حضور در مؤسسه‌های آموزش زبان انگلیسی شرکت درآموزش آنلاین تعیین سطح زبان است. با شرکت در این آزمون سطح مهارت افراد در زمینه زبان انگلیسی به صورت تقریبی مشخص می‌شود. در آموزشگاه‌های زبان آزمون آنلاین تعیین سطح زبان به روش‌های شفاهی و کتبی و به شکل آنلاین برگزار می‌شود. کیفیت سوالات، سرعت، دقت و اعتبار آزمون‌های آنلاین تعیین سطح زبان بسیار بالاست. برای شرکت در این آزمون ابتدا باید وارد سامانه آموزشگاه مورد نظر شده و با وارد کردن کدملی خود ثبت نام کنید و به سوالات پاسخ بدهید.

شرکت در دوره‌های زبان انگلیسی مؤسسه سفیر زبان گفتمان

برای شرکت در دوره‌های زبان انگلیسی کودکان، نوجوانان، بزرگسالان، دوره آیلتس، دوره‌های آموزش زبان انگلیسی تجاری و دوره‌های خصوصی و نیمه خصوصی می‌توانید به سایت مؤسسه زبان سفیر گفتمان مراجعه کنید. این مؤسسه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و با نزدیک به دو دهه سابقه فعالیت به یکی از بهترین پیشگامانان عرصه آموزش زبان در ایران تبدیل شده است. بهترین دوره آموزش زبان انگلیسی توسط این آموزشگاه ارائه می‌شود.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5426093

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش زبان خارجی کسب و کار آزمون زبان انگلیسی کسب و کار خرید آنلاین قیمت خودرو گردشگری طراحی سایت سفرهای نوروزی کسب و کارهای اینترنتی تعمیر لوازم خانگی بورس تهران پلاستیک اصفهان سامسونگ دوبی ال جی دوره های آموزش زبان انگلیسی آموزش زبان انگلیسی تجاری دوره های زبان انگلیسی دوره ها برگزار می شود کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۲۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث

الزام داشتن بیمه شخص ثالث برای رانندگی با انواع وسایل نقلیه از قوانین مطلوبی است که آرامش زیادی به‌همراه می‌آورد. فرقی نمی‌کند که در جریان حادثه رانندگی خاطی هستید یا کسی که دچار آسیب می‌شود، درهرحال، وجود بیمه شخص ثالث راهی برای مدیریت هزینه خسارت‌ها به‌نحوی است که همه سود ببرند. با وجود این بیمه اجباری، رانندگی حاشیه امنی پیدا می‌کند و در پناه پوشش خدماتش، وقوع حوادث مختلف قابل کنترل می‌شوند. در ادامه درباره محاسبه هزینه خرید این بیمه بیشتر می‌گوییم.

عوامل اثرگذار در تعیین هزینه بیمه شخص ثالث

سالانه، سازمان بیمه مرکزی تعرفه‌ای مشخص را برای خرید بیمه شخص ثالث اعلام می‌کند. تعیین این تعرفه هم در گروی نرخی است که قوه قضاییه برای دیه در نظر می‌گیرد. نرخ دیه وابسته به عواملی مانند تورم و شاخص‌هایی است که از سوی بانک مرکزی اعلام می‌شود. قیمتی که با در نظرگرفتن این عوامل برای خدمات بیمه شخص ثالث تعیین می‌شود، قیمت پایه دریافت خدمات آن از شرکت‌های ارائه‌دهنده بیمه یا همان بیمه‌گران است.

به‌جز نرخ پایه بیمه شخص ثالث، عوامل متنوع دیگری هم هستند که روی تعیین هزینه بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه اثر می‌گذارند. از جمله این عوامل باید به موارد زیر اشاره کنیم:

مدل خودرو؛ سال ساخت؛ کاربری وسیله؛ اعتبار بیمه‌نامه؛ جرایم انجام‌شده؛ پوشش‌های بیمه؛ تخفیف‌های در دسترس.

مدل خودرو

بنا به اینکه چه خودرویی سوار می‌شوید و وسایل نقلیه‌تان چیست، هزینه بیمه شخص ثالث آن هم تغییراتی می‌کند. برای مثال، یکی از عوامل اثرگذار در این زمینه، تعداد سیلندرهای هر مدل از خودرو است. هرچقدر که وسیله نقلیه‌تان تعداد سیلندر بیشتری داشته باشد، هزینه بیمه شخص ثالثش هم بیشتر می‌شود. برای مثال، باید دقت کنید که هزینه بیمه شخص ثالث پژو ۲۰۶ با یک وانت باری یکسان نیست.

سال ساخت

یکی از عواملی که روی تعیین قیمت بیمه شخص ثالث نقش دارد، سال تولید آن است. اگر خودرویی بیشتر از ۱۵ سال عمر کرده باشد، هزینه بیمه آن هم افزایش پیدا می‌کند. بعد از ۱۵ سال، به‌ازای هر سال اضافه، ۲درصد به مبلغ بیمه‌تان اضافه می‌شود. بیشینه این مقدار هم ۲۰درصد است. بنابراین، حواستان باشد که لزوما نرخ و تعرفه بیمه شخص ثالث برای تمام خودروها یکسان نیست و پیش از خرید، حتما استعلامی از هزینه لازم برای خرید بیمه خودروی موردنظرتان تهیه کنید تا با آگاهی اقدام به خرید کنید.

کاربری وسیله

نرخ بیمه شخص ثالث برای تمام خودروها یکسان نیست و کاربرد آن‌ها هم در تعیین قیمت بیمه‌شان اثرگذار است. برای نمونه، خودروهای شخصی بیمه شخص ثالث ارزان‌تری نسبت به خودروهایی دارند که در نقش تاکسی‌های معمولی یا اینترنتی مشغول به فعالیت هستند. حمل بار با خودرو و کارکردهای این‌چنینی دیگر هم باعث می‌شوند که هزینه بیمه شخص ثالث برای هر وسیله متفاوت از دیگری باشد.

اعتبار بیمه‌نامه

بنا به اینکه مدت‌زمان عقد قرارداد بیمه چقدر است، هزینه بیمه شخص ثالث هم تغییر می‌کند. اعتبار بیمه‌نامه‌ها می‌تواند کوتاه‌مدت یا یک‌ساله باشد. بعضی از شرکت‌های بیمه امکان تهیه و خرید روزشمار بیمه شخص ثالث را هم فراهم می‌کنند. دقت کنید که بیمه‌های شخص ثالث کوتاه‌مدت ریسک بیشتری برای بیمه‌گران یا همان شرکت‌های ارائه خدمات بیمه دارند و به همین دلیل، نرخشان پایین‌ نیست.

جرایم انجام‌شده

یادتان باشد که به‌ازای هر روز بدون بیمه شخص ثالث، مبلغی جریمه برایتان ثبت می‌شود. این جریمه براساس نرخ و تعرفه سالانه بیمه تعیین می‌شود و هر سال متفاوت از سال دیگر است. اگر خودرو را بیمه نکنید، جریمه روزانه برایتان لحاظ می‌شود و مبلغ سنگینی شکل می‌گیرد. بنا به اینکه چقدر جریمه پرداخت‌نشده دارید، هزینه خرید و تمدید بیمه برایتان متفاوت خواهد بود.

پوشش‌های بیمه

براساس اینکه خدمات بیمه شخص ثالث چه مواردی از حوادث را تحت پوشش قرار می‌دهد، مبلغ خرید آن هم متفاوت خواهد بود. با انتخاب پوشش‌های بیشتر، هزینه خرید بالاتر می‌رود. سقف تعهدات شرکت‌های بیمه در این زمینه مهم است. در هر سال، این سقف و مبلغ کف ارائه خدمات بیمه متفاوت است. در سال ۱۴۰۲، بیشترین مبلغی که می‌توانید از بیمه شخص ثالث دریافت کنید، معادل با ۴۰۰ میلیون تومان است. حداقل میزان پوشش هم در حدود ۲۰ میلیون اعلام می‌شود.

تخفیف‌های در دسترس

شرکت‌های بیمه باید برای دریافت مبلغ پایه بیمه از قانون سازمان بیمه مرکزی پیروی کنند. بعد از اینکه نرخ اصلی مشخص شد، امکان ارائه تخفیفات مختلف از سوی شرکت‌ها وجود دارد. آن‌ها می‌توانند خرید با تخفیف‌های گوناگون را برای مشتریانشان ممکن کنند. تخفیف مهمی که در این زمینه ارائه می‌شود هم تخفیف عدم خسارت بیمه شخص ثالث است. به‌ازای هر سال که بدون تصادف بگذرد، تخفیف‌هایی برای وسیله نقلیه در نظر گرفته می‌شود. بهره‌مندی از این تخفیف‌ها راهی برای خرید ارزان‌تر بیمه شخص ثالث است.

خرید آسان برای مدیریت هزینه و آگاهی دقیق از قیمت‌ها

برای خرید بیمه شخص ثالث باید از میان شرکت‌های مختلف فعال در این حوزه، دست به انتخاب بزنید. پیداکردن مناسب‌ترین گزینه کار ساده‌ای به‌نظر نمی‌رسد و برای مقایسه شرایط و تعرفه‌های هریک باید روند تحقیقاتی دشواری را پشت‌سر بگذارید. خبر خوب آن است که با وجود سامانه‌ای مانند بیمه بازار جای نگرانی بابت انتخاب وجود ندارد. با مراجعه به این بستر آنلاین می‌توانید انواع بیمه را بی‌دردسر و راحت بخرید. در بیمه بازار، امکان واردکردن اطلاعات مربوط به وسیله نقلیه و مشاهده فهرستی کامل از بیمه‌گران برای دریافت خدمات بیمه شخص ثالث از آن‌ها وجود دارد. با مراجعه به این سامانه، فهرست شرکت‌های مختلف و شرایطشان را مشاهده و آن‌ها را با هم مقایسه کنید. در نهایت هم در فرایندی اینترنتی و ساده، اقدام به خرید بهترین بیمه شخص ثالث کنید.

برآوردی از قیمت بیمه شخص ثالث و استعلام قیمت‌ها در بیمه بازار

برای محاسبه آنلاین بیمه شخص ثالث، کافی است که از بیمه بازار کمک بگیرید. با ورود اطلاعات مربوط به وسیله نقلیه، فهرستی متناسب با مشخصات آن در اختیارتان قرار می‌گیرد. با مرور فهرست که شامل اطلاعاتی درباره قیمت و شرایط خدمات بیمه شرکت‌های مختلف است، امکان تصمیم‌گیری ساده‌تر می‌شود. با انتخاب گزینه مناسب و ورود اطلاعات و مدارک لازم هم تمام روند به‌طور اینترنتی پیش می‌رود. در عرض چند دقیقه می‌توانید صاحب بیمه‌نامه شخص ثالث خودروی خود شوید. هزینه‌ها هم به‌طور اینترنتی و با اتصال به درگاه‌های امن پرداخت از شما دریافت خواهند شد. با روش‌های تازه، امور مختلف از جمله خرید بیمه را خوشایند، ساده و دل‌چسب کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

دیگر خبرها

  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • واکنش وزیر صمت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی در ایران
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • ادعاهای مقام سابق موساد درباره جزئیات شبکه مالی مخفی ایران | ماجرای عجیب یک شرکت انگلیسی | ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد!