Web Analytics Made Easy - Statcounter

با گذشته دو هفته از آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر ۲۱ به نظر می‌رسد نماینده خراسان با وجود ادعاهای بسیار مدیران در فوتبال این استان، گزینه قطعی سقوط باشد و از حالا یکی از دو سهمیه سقوط به لیگ دسته اول را برای خودش ذخیره کرده است!

به گزارش تابناک ورزشی، اداره این باشگاه صحنه جولان برخی دلال‌های مدیرنما و چهره های امتحان پس داده فوتبال تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت باشگاه پدیده مشهد یا همان شهرخودرو حتی نتوانست برای ماندن این تیم هم که شده، برای بازی‌های خانگی با آستان قدس و مدیریت ورزشگاه امام رضا(ع) به تفاهم برسد و یکی از بهترین زمین‌ چمن‌های ایران، حالا ورزشگاه خانگی نساجی شده است که حتی متعلق به خراسان هم نیست.

مدیریت ضعیف حتی در تامین یک زمین چمن مناسب برای تمرین هم عاجز ماند و تیم مدام در حال رفت و آمد به تهران برای تمرین کردن بود. تنها ثمره این وضعیت، خستگی بازیکنان ناشی از رفت و آمد زیاد و در نهایت نتیجه نگرفتن است؛ اتفاقی که اگر ۳ هفته دیگر ادامه داشته باشد، رکورد بدترین شروع تاریخ لیگ را از آن مدیریت حمیداوی و معمایی می‌کند.

حالا سید عباسی به عنوان سرمربی، معمایی به عنوان مدیرعامل و حمیداوی به عنوان مالک دلخوش به جبران وضعیت توسط مهاجم سودانی شده‌اند که بهترین آمار این بازیکن، ۵ بازی ملی آن هم بدون تاثیرگذاری خاص است. احتمالا با ورود ۷ بازیکن جدید، تیمی متفاوت را از سیدعباسی از هفته هجدهم یا نوزدهم ببینیم اما مدیریت این باشگاه باید قبول کند، یک مهاجم سودانی که آمار بسیار خوبی هم نداشته، نمی‌تواند معجزه کند و تفاوت‌ها را رقم بزند. از طرفی، مدیران شهرخودرو از همین الآن باید به فکر توافق مالی با این بازیکن خارجی باشند تا او هم مثل بازیکنان خارجی اخیر تیم مشهدی، به دنبال وصول مطالباتش نرود که نتیجه آن بسته شدن پنجره نقل و انتقالات شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اعتکاف اختلاف روسیه و اوکراین روز پدر پدیده مشهد بازیکن خارجی نقل و انتقالات مذاکرات وین اعتکاف اختلاف روسیه و اوکراین روز پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۲۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به سودان هستیم

حسین عوض، وزیر امور خارجه سودان در حاشیه اجلاس سازمان همکاری اسلامی با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، امیرعبداللهیان ضمن تبریک انتصاب وزیر امور خارجه جدید سودان، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: ما مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان و آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به این کشور هستیم.

امیرعبداللهیان همچنین تاکید کرد: دشمنان سودان جایگاه مهم این کشور را می‌دانند و سال ها برای تجزیه سودان تلاش کردند و اکنون آتش جنگ داخلی را به دامن این کشور انداخته‌اند و امیدواریم به زودی شاهد بازگشت آرامش و ثبات به سودان باشیم.

حسین عوض وزیر امور خارجه جدید سودان نیز با ابراز خرسندی از این دیدار و تقدیر از مواضع اصولی ایران در حمایت از سودان، بر سابقه روابط تاریخی و دیرینه دو کشور و اهتمام کشورش به روابطی راسخ و ممتد با ایران تاکید و ابراز امیدواری کرد روابط دو کشور در بهترین سطح گسترش یابد.

حسین عوض همچنین آخرین تحولات و اوضاع این کشور و بروز ناامنی و بی ثباتی توسط شبه نظامیان با دخالت ک حمایت برخی دولت های خارجی و غربی را برای همتای ایرانی خود تشریح کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سودان: امارات بیش از ۴۰۰ محموله سلاح و مهمات برای نیروهای واکنش سریع فرستاده است
  • گروه جهادی شهدای صمصامی ناجی زن باردار کوهرنگی
  • سودان: چاد از طریق امارات به واکنش سریع کمک می‌کند
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ
  • امیرعبداللهیان: آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به سودان هستیم
  • نکونام، ناجی اوسمار می شود؟ | قرار مهم در باشگاه پرسپولیس لغو شد
  • هلال احمر، ناجی ۸ نوجوان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی به خدمه سکوی متحرک در آب‌های عسلویه انجام شد
  • آموزش نیرو‌های واکنش سریع در عربستان/ خارطوم اعتراض کرد