Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - یکی از رهبران جنبش حماس گفت حماس، اقدام بحرین را در میزبانی از نخست وزیر رژیم صهیونیستی را که مسئول ادامه جنایات و تجاوزات علیه فلسطینی هاست، محکوم می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فلسطین انلاین، صلاح البردویل دیروز ضمن محکوم کردن اقدام منامه در میزبانی از نفتالی بنت تأکید کرد عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر به هر شکل و روشی که باشد، مردود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده عضو شورای قانونگذاری فلسطینی  ادامه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به ویژه از جانب کشور‌های عربی با توجه به تشدید جنایات این رژیم علیه فلسطینی‌ها و تداوم سیاست گسترش شهرک سازی، یهودی سازی و کوچاندن اجباری فلسطینی‌ها از کرانه باختری رود اردن و قدس اشغالی را به معنای ضربه زدن به آرمان ملت فلسطین دانست.

البردویل تصریح کرد عادی سازی روابط با تل آویو فقط منافع این رژیم اشغالگر و نژاد پرست را تأمین می‌کند و پوششی برای جنایات وحشیانه و مغایر با تمام قوانین و اصول بین المللی این رژیم است.

او عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر را توطئه چینی علنی و آشکار علیه مبارزه ملت فلسطین و مقاومت دلیرانه و شجاعانه آن قلمداد کرد.

وی در ادامه به ملت با اصالت بحرین که مخالفت خود رابا عادی سازی روابط و پیروی از رژیم اشغالگر اعلام کردند، تبریک گفت و از ملت‌های اصیل کشور‌های عربی و اسلامی خواست عادی سازی روابط را رد، سازشکاران را رسوا و آنان را از لحاظ ملی، سیاسی و اخلاقی طرد کنند.

در ۱۴ فوریه ۲۰۱۱ بحرین شاهد اعتراضات گسترده مطالبه گرانه و حقوق بشری در میدان اللؤلؤ (نماد انقلاب مردم بحرین) بود. تظاهرات مسالمت آمیز ملت بحرین توسط مقامات این کشور با استفاده از گلوله‌های جنگی سرکوب و منجر به ده‌ها شهید و زخمی شد.

در آن انقلاب که این روز‌ها یازدهمین سالگرد خود را جشن می‌گیرد، هزاران نفر از مردم به خیابان‌ها و میادین ریختند و در اولین موج اعتراضی گسترده که شاهد آن بود، خواستار اصلاحات، تغییر و آزادی و همچنین سرنگونی خاندان حاکم شدند. سال ۲۰۱۱ جمعیت بحرین یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر بود که یک سوم آن‌ها به خیابان‌ها آمدند. از سال ۲۰۱۱ بیش از بیست هزار بازداشت ظالمانه به علل سیاسی رصد شده است. از این میان، بیش از ۱۷۰۰ کودک و بیش از ۳۰۰ بانو بازداشت شده‌اند. شمار کسانی که هدف شکنجه قرار گرفته‌اند، هزاران تن بوده و بیش از ۸۰۰ تن تابعیت خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنبش حماس رژیم صهیونیستی انقلاب بحرین عادی سازی روابط رژیم اشغالگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۲۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در دیدار با همتای بلاروسی خود، ضمن اشاره به اهمیت جمهوری بلاروس در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: دو کشور در مورد مسائل مهم منطقه‌ای و جهانی دارای دیدگاه مشترک بوده و همواره از اقدامات و مواضع یکدیگر حمایت می‌کنند.

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به موضوع فلسطین به عنوان یک مسئله مهم جهانی گفت: رژیم صهیونیستی علاوه بر نسل‌کشی و ارتکاب جنایت جنگی در یک اقدام تروریستی با حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سوریه کنوانسیون‌های بین‌المللی را زیر پا گذاشته و متعاقباً پاسخ ایران به این رژیم، مطابق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد بود.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: انتظار ما از کشور‌های دوست و مستقل این است که نقض آشکار قوانین بین‌المللی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

امیر آشتیانی با اشاره به ظرفیت‌های متنوع و مختلف دو کشور در حوزه‌های نظامی و دفاعی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران در جهت تقویت و ارتقای این همکاری‌ها تأکید کرد.

در این دیدار دو طرف همچنین بر ظرفیت‌های موجود و همکاری دو جانبه بر ضرورت اجرای موافقت‌نامه‌های دفاعی و تخصصی تأکید کردند.

وزیر دفاع بلاروس نیز در این دیدار با اشاره به حمله ظالمانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران این اقدام را زیر پا گذاشتن حقوق بین‌المللی توصیف و پاسخ محدود جمهوری اسلامی ایران به اقدام این رژیم را که متضمن مدیریت تنش و عدم گسترش آن بود، عاقلانه و مدبرانه توصیف کرد.

وی اضافه کرد: با وجود فشار و تحریم کشور‌های غربی علیه این کشور، «مینسک» آمادگی خود را جهت توسعه و تقویت همکاری‌های دو جانبه در حوزه‌های مختلف اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • اندونزی: هیچ عادی سازی روابطی با اسرائیل وجود ندارد
  • درخواست وزیر صهیونیست برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود
  • ۲ ژنرال صهیونیست: حمله به رفح خطرناک‌تر از تمام عملیات‌های ارتش در نوار غزه است
  • مذاکرات برای مبادله اسرا با حماس به بن‌بست رسید؟ | حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد