Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:35:22 GMT

افتتاح طرح های مخابراتی در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۲۲۴۰

افتتاح طرح های مخابراتی در اصفهان

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - اسماعیل قربانی گفت: امسال با تلاش همکاران مخابراتی استان شاهد افتتاح ۲۰۹۱ طرح مخابراتی در سطح استان بودیم که شامل ۱۵۶۵ طرح در زمینه ارتباطات ثابت و ۵۲۶ طرح در زمینه ارتباطات سیار بوده که اجرایی شده است.

او این موضوع را در دیدار با آیت الله طباطبایی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر اصفهان مطرح کرد و گفت: با همت همکاران ما در سطح استان، وضعیت شاخص‌های مخابراتی وضعیت مطلوبی است و دو میلیون و ۴٨٠ هزار مشترک مشغول بکار تلفن ثابت، بیش از ۶۰۰ هزار مشترک فعال سرویس باند پهن و هفت میلیون و ۴۰۰ هزار تلفن همراه مشغول بکار در استان وجود دارد که با توجه به جمعیت پنج میلیون و ۳۰۰ هزار نفری استان، مخابرات بطور متوسط به ازای هر نفر دو خدمت مخابراتی ارائه میکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در حال حاضر ۱۳۸۴ روستای استان تحت پوشش اینترنت نسل سوم و چهارم همراه اول و ۱۷۰۰ روستا نیز تحت پوشش شبکه نسل دوم هستند و همچنین ۳۶۸۰ کیلومتر جاده‌ی اصلی و ۱۱۹۰ کیلومتر جاده‌ی فرعی به ترتیب پوشش ۳G/۴G و ۲G دارند.

در استان اصفهان حدود شش هزار و ۱۸۰ پورت پرسرعت دیتا (VDSL) دایر داریم که پنج هزار و ۹۲۵ پورت از آن فعال و در حال استفاده است و در حال حاضر تعداد ۱۷۱ هزار و ۱۰۰ پورت ظرفیت سازی بالقوه و ۶۹ هزار پورت ظرفیت بالفعل در زمینه فیبر خانگی (FTTH) در سطح استان داریم که تعداد ۳۰ هزار پورت آن فعال و مشغول بکار است.

در ادامه  آیت الله طباطبائی نژاد ضمن اشاره به خدمات مخابرات در سال‌های پس از انقلاب در جهت توسعه ارتباطات در کشور و استان از خدمات در همه جای استان بخصوص در روستا‌ها و گسترش امکانات ارتباطی در جاده‌ها قدردانی نموده و برای مجموعه مخابرات از خداوند متعال آرزوی توفیق بیشتر در خدمت رسانی به مردم طلب نمود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح های مخابراتی مخابرات اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۲۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری

دریافت 36 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دومین نمایشگاه کار امروز یک شنبه در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

کد خبر 6097653

دیگر خبرها

  • گارانتی متین؛ مرکز تخصصی تعمیر اسپیکر در کشور
  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • تداوم پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر
  • آغاز ساخت ایستگاه مخابراتی احمد آباد-جوزار بویین میاندشت
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد