Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-فخاری از وجود انواع تجهیزات پزشکی در بانک امانات هلال احمر مازندران، گفت: بانک امانات تجهیزات پزشکی این جمعیت به ۱۷۳۴ بیمار کرونایی تاکنون خدمت رسانی کرده است.

با توجه به وضعیت کرونایی استان و تکمیل ظرفیت بیمارستان‌ها وقرنطینه شدن بسیاری از بیماران در منزل و ضرورت نیاز بیماران به تجهیزات پزشکی حیاتی نظیر اکسیژن، جمعیت هلال احمر استان در راستای خدمت رسانی به متاثرین از کرونا با فعال کردن بانک امانات تجهیزات پزشکی درهر شهرستان، اقدام به ارائه رایگان کپسول اکسیژن ودستگاه‌های اکسیژن ساز به صورت امانی به بیماران نیازمند کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمرمازندران دارای انواع تجهیزات پزشکی نظیر کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن ساز، دستگاه مانومتر، ویلچر، تشک مواج و سایر اقلام تجهیزات پزشکی است.

به گفته فخاری تمامی این تجهیزات از سوی مردم نیکوکار به بانک امانات تجهیزات پزشکی استان اهداء شد که ارزش خدمات ارائه شده در این مدت بالغ بر ۴ میلیارد و ۵۲ میلیون ریال می‌باشد.

بیش از هزار نفر از خیرین و داوطلبان تاکنون در تجهیز بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمرمازندران مشارکت داشتند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر مازندران ویروس کرونا خیران و نیکوکاران بانک امانات تجهیزات پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۲۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرعامل شرکت گاز استان  از واگذاری 1 هزار و 358 اشتراک رایگان و گازکشی رایگان داخلی 2 هزار و 383 مشترک تحت پوشش نهادهای حمایتی در استان طی سال 1402 خبر داد.

رحمان محمودی گفت: در راستای ایفای بخشی از مسئولیت های اجتماعی شرکت گاز استان  در سال گذشته  1 هزار و 358 اشتراک رایگان به مددجویان نهادهای حمایتی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 752 میلیون ریال واگذار شده است. 

وی گفت:  از این تعداد اشتراک  رایگان واگذار شده، 1157 اشتراک مربوط به مددجویان  کمیته امداد و 201 اشتراک رایگان مربوط به مددجویان  سازمان بهزیستی بوده است.

محمودی با اشاره به گازکشی داخلی 2383 مشترک نهادهای حمایتی استان طی سال گذشته افزود: هزینه گازکشی داخلی این مشترکین حدود 129 میلیارد ریال بوده که به صورت رایگان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: مددجویان نهاد‌های حمایتی که تاکنون از امتیاز و اشتراک رایگان گاز بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به شرکت گاز، صرفاً یکبار از واگذاری امتیاز کنتور و اشتراک رایگان گاز استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد
  • رونمایی از بانک امانات تجهیزات پزشکی در دشتستان
  • توضیحات وکیل بابک زنجانی از احتمال آزادی او
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • بابک زنجانی آزاد هم می‌شود؟/ توضیحات وکیل
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • علاقمندی کشور‌های آفریقایی برای بهره‌مندی از توانمندی‌های حوزه سلامت ایران