Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@13:09:52 GMT

کرونا به زندگی پنج کرمانشاهی دیگر پایان داد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۲۳۹۰

کرونا به زندگی پنج کرمانشاهی دیگر پایان داد

به گزارش ایرنا، «مهدی محمدی» روز چهارشنبه با بیان اینکه آمار بستری‌های کرونا در مراکز درمانی استان هم‌اکنون ۳۹۴ نفر است، اعلام کرد: از این تعداد ۷۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۱۹ نفر آنها وخیم است.

وی اظهار کرد: ۳۴۳ نفر شامل ۶۵ بیمار مثبت بستری و ۲۷۸ بیمار سرپایی مبتلا به کرونا در شبانه‌روز گذشته در سطح استان شناسایی شدند که این تعداد نسبت به روز قبل ۵۹ نفر بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۵ بیمار در مراکز درمانی استان با علایم کرونا بستری و ۶۷ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.
وی افزود: ۲۷ نفر هم در شبانه روز گذشته در مراکر درمانی استان برای تزریق رمدسیویر بستری موقت شدند که نسبت به روز قبل ۲۴ نفر بیشتر است.

هشت شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند

براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ۲۲ بهمن شهرهای کرمانشاه، روانسر، اسلام‌آبادغرب، کنگاور، گیلانغرب، سنقروکلیایی، هرسین و سرپل‌ذهاب در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند و شهرستان‌های پاوه، جوانرود، صحنه و قصرشیرین نیز در وضعیت نارنجی و شهرهای ثلاث‌باباجانی و دالاهو هم در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

براساس رنگ‌بندی ۱۶ بهمن وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان‌های کرمانشاه، صحنه، اسلام‌آبادغرب، جوانرود، هرسین، پاوه و کنگاور در وضعیت نارنجی، شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، قصرشیرین، دالاهو، روانسر، سنقروکلیایی و گیلانغرب نیز در وضعیت زرد و شهرستان ثلاث باباجانی هم در وضعیت آبی قرار داشتند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

برچسب‌ها ویروس کرونا کووید-19 کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مرگ و میر پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کووید 19 کرمانشاه ویروس کرونا کووید 19 کرمانشاه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مرگ و میر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۲۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس پس از حذف این تیم از رقابت‌های جام حذفی مذاکره با بازیکنان فعلی خود را که در پایان فصل به دلیل اتمام قرارداد بازیکن آزاد محسوب می‌شوند را آغاز کرد تا آنها را پای میز مذاکره با این تیم بکشاند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی بازیکنان فصل جاری پرسپولیس هستند که با پایان یافتن لیگ بیست و سوم می‌توانند این تیم را ترک کنند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه نیز میز مذاکره را برای تمدید قرارداد با آنها فراهم کرد تا نفراتی همچون مرتضی پورعلی گنجی و مهدی ترابی خواسته‌های خود را مطرح کنند.

با این حال اکثر بازیکنان پرسپولیس تصمیم گرفتند موضوع تمدید قرارداد را به پایان فصل موکول کنند تا ضمن تمرکز روی بازی‌های فصل جاری در خصوص آئین نامه‌های نقل و انتقالاتی جدید سازمان لیگ فوتبال نیز اطلاعات لازم را کسب کنند و سپس درباره قرارداد خود تصمیم‌گیری کنند.

درویش به تمام بازیکنانی که در پایان فصل، آزاد محسوب می‌شوند پیشنهاد تمدید قرارداد فرستاده است تا شایعه حضور سه بازیکن در لیست مازاد این تیم رد شود.

همچنین اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس نیز هیچ لیست ورود و خروجی به باشگاه ارائه نکرده است تا باشگاه با گزینه‌های خارج از لیست این تیم هم صحبتی را آغاز نکرده باشد.

کد خبر 6097192

دیگر خبرها

  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی»/ روایتی از زندگی یک باغبان
  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی
  • کرمانشاه آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی است
  • دسته روی کرمانشاهی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) + فیلم
  • مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • ادامه بارش باران در کرمانشاه
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر