Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@02:41:20 GMT

دومین جشنواره ملی مادرم فاطمه(س) فراخوان داد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۲۵۳۲

دومین جشنواره ملی مادرم فاطمه(س) فراخوان داد

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس، دومین جشنواره ملی مادرم فاطمه (س) با رویکرد بررسی نقش و ثاثیر جایگاه مادر در خانواده و جامعه به همت موسسه روح الجنان و با همکاری دانشگاه امام صادق (ع) پردیس خواهران و بنیاد فرهنگی کوثر برگزار می‌شود.

محورهای اصلی جشنواره شامل نقش و جایگاه مادر در خانواده و نقش و جایگاه مادر در جامعه که امسال آثار و دستاوردهای ارسالی با موضوعات فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی به صورت فردی و گروهی در بخش‌های هنرهای تجسمی، صنایع دستی، عکس، فیلم، چندرسانه‌ایی، ادبی، دکلمه خوانی، گویندگی و اجرا، تلخیص کتاب، تئاتر و نمایش و موسیقی آیینی مورد بررسی و داوری قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دوره مخاطبین جشنواره در همه گروهای سنی کودک، نوجوان و بزرگسال به صورت آزاد و رایگان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. ثبت نام و مهلت ارسال آثار از ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ آغاز شده و تا اول خرداد ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. فرآیند داوری نهایی از ۱۲ خردادماه ۱۴۰۱ آغاز می‌شود و اختتامیه نیز بناست ۱۱ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر باید به سامانه جشنواره از اینجا اقدام کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره ملی مادرم فاطمه بنیاد فرهنگی کوثر دانشگاه امام صادق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۲۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد

 سرهنگ علی میرزایی مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در آیین اختتامیه جشنواره نمایش، عکس و استنداپ کمدی بسیج دانش آموزی این استان، اظهار کرد: مخاطب معمولا در قالب هنر نسبت به موضوعات مختلف مجاب می‌شود چرا که زبان هنر عالم‌گیر و برای عموم مردم قابل فهم و درک است.

وی افزود: در این میان دانش آموزان باید به فراخور زمان، برای بیان مسائل مختلف جامعه از قدرت تاثیرگذار هنر استفاده کنند و دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی نیز ظرفیت دانش‌آموزان خلاق و مستعد را در زمینه خلق آثار هنری با موضوعات مختلف به کارگیری کنند.

میرزایی تاکید کرد: دشمن امروزه تحکیم بنیان خانواده را مورد هجمه قرار داده است و دانش‌آموزان نیز متاثر از این فضای مسموم تبلیغاتی شبکه‌های رسانه‌ای دشمنان هستند.

وی ادامه داد: هدف دشمنان ایجاد فاصله بین دانش‌آموزان و والدین آنهاست تا حریم و حرمت‌های مرسوم در بین خانواده‌ها به تدریج شکسته و کم‌رنگ شود.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام یادآور شد: برای حفظ شأن و جایگاه خانواده و والدین در نزد دانش‌آموزان، بسیج دانش‌آموزی با مشارکت مدارس استان جشنواره عکس " به نام پدر - به نام مادر" را برگزار کرد.

 در پایان این جشنواره از دانش‌آموزان برگزیده در بخش‌های نمایش صحنه‌ای و استندآپ کمدی با موضوع انتخابات و عکس با موضوع خانواده و والدین با اهدای لوح با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • بزرگداشت معلم تکریم سنت‌های پسندیده خدا و تعظیم علم و معرفت است
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد