Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پردیس تئاتر تهران، در پی برگزاری موفق نخستین دوره مسابقه سراسری «عصر تعزیه» در این مجموعه که با استقبال بی‌نظیر تعزیه‌خوانان برگزار شد، دومین دوره این مسابقه نیز با مشارکت مجمع تعزیه آل طاها و کانون تعزیه منهاج و ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر از ۲۷ بهمن تا سوم اسفند در پردیس تئاتر تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره شرکت‌کنندگان منتخب در سه مرحله مقدماتی، نیمه‌نهایی و نهایی در رشته‌های امام‌خوانی، تخت‌خوانی، جوان‌خوانی، زنانه‌خوانی، ترومپت، طبل ریز، سرپاخوانی، شهادت‌خوانی و طفل‌خوانی در حضور هیئت داوران به رقابت می‌پردازند.

زمانبندی اجرای دومین مسابقه سراسری «عصر تعزیه» در مرحله مقدماتی که چهار روز به طول می‌انجامد در روزهای ۲۷ و ۲۸ بهمن از ساعت ۱۴ تا ۲۰ و روزهای ۲۹ و ۳۰ بهمن از ساعت ۱۰ تا ۱۸ است و مراحل نیمه‌نهایی و نهایی این مسابقه یکم تا سوم اسفند از ساعت ۱۰ تا ۲۰ است.

پردیس تئاتر تهران در بزرگراه امام علی (ع)، اتوبان شهید محلاتی شرق، خیابان شهید شاه‌آبادی جنوبی، بعد از میدان مالک اشتر، خیابان بقایی واقع شده است.

برچسب‌ها تعزیه جشنواره تئاتر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعزیه جشنواره تئاتر تعزیه جشنواره تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۲۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین حادثه رانندگی وزرای صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته + ویدئو

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، روز جمعه هم «ایتامار بن‌گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با خودرو خود دچار حادثه و مجروح شد.

کد خبر 847621 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى حوادث جهان تصادف

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دومین حادثه رانندگی وزرای صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته + ویدئو
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • نگاهی متفاوت به جنگ در تئاتر/ روایتی به پنج گویش متفاوت از  سرانجام وقایع جنگ
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود