Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@09:23:41 GMT

شهرک صنعتی جدید در خلخال احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۲۵۵۹

شهرک صنعتی جدید در خلخال احداث می‌شود

محمد اهلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امیدواریم با همراهی و مساعدت لازم از سوی سازمان‌ها و ارگان‌های مربوطه ، به زودی شاهد مکان‌یابی و تملک این شهرک صنعتی در شهرستان خلخال باشیم.

وی ادامه داد: این شهرک با هدف جهش تولید و اشتغال و جلب و جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این شهرستان احداث می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل اظهار کرد:یکی از مشکلات حال حاضر شهرستان خلخال، اشباع شهرک صنعتی این شهرستان است که به دلیل نبود زمین صنعتی، در پاسخگویی به درخواست‌های مکرر سرمایه گذاران در تنگنا قرار گرفته و همین امر ایجاد شهرک صنعتی جدید در آن را ایجاب می‌کند.

اهلی با اشاره به آماده‌سازی ناحیه صنعتی گزاز خلخال گفت: برای تامین زمین صنعتی مورد نیاز، مقدمات آماده‌سازی ناحیه صنعتی گزاز با مساحت ۳۰ هکتار آغاز شده  که برای مهیا شدن و تکمیل زیرساخت‌ها، نیازمند تامین اعتبارات استانی و ملی و همکاری دستگاه‌های خدمت‌رسان از جمله شرکتهای آب، برق و گاز هستیم.

وی افزود: یکی از اولویت‌های این شرکت کمک به رفع موانع تولید و حمایت از واحدهای تولیدی است که تلاش می‌شود با حمایت مدیران استانی و شهرستانی، به این هدف مهم دست پیدا کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: مساحت ناحیه صنعتی گزاز در حدود ۸۲ هکتار است که در مرحله نخست، ۳۰ هکتار از اراضی این ناحیه آماده سازی و در اختیار متقاضیان قرار داده خواهد شد.

استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.

برچسب‌ها جهش تولید اشتغال پایدار اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهش تولید اشتغال پایدار اردبیل جهش تولید اشتغال پایدار اردبیل شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۲۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر غفاری آثار در دیدار رؤسای ادارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تأمین اجتماعی، صندوق بیمه کشاورزان و عشایر شهرستان و همچنین نماینده کارخانه سیمان اکباتان ضمن تاکید و توجه ویژه به حقوق عامه کارگران افزود: کارخانه‌ها، کارگاه‌ها، شرکت‌های تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی شهرستان موظف به بکارگیری نیروهای بومی شهرستان هستند در غیر این صورت ما ورود می‌کنیم و بر اساس قانون عمل خواهیم کرد

غفاری آثار همچنین پیرامون مشکل دوربرگردان شهرک صنعتی رزن نیز اضافه کرد: ایجاد دوربرگردان در نزدیکی شهرک صنعتی رزن را با جدیت پیگیری کردیم اما نظر کمیته فنی پلیس راهور استان برای ما فصل الخطاب است.

وی ضمن اعلام حمایت از واحدهای تولیدی شهرستان گفت: در سال گذشته بیش از یکصد میلیاردتومان به واحدها تسهیلات پرداخت شده و در حال پرداخته اما همچنان نیاز واحدها بیشتر از این مبالغ هست و به دنبال جذب تسهیلات ویژه و خوبی برای بنگاه‌های اقتصادی شهرستان رزن هستیم.

وی درباره موضوع مشکلات جامعه کارگری کارخانه سیمان اکباتان نیز افزود: مشکلات کارگران کارخانه سیمان به دور از حواشی و از طریق راهکارهای قانونی باید رفع شود.

کد خبر 6090548

دیگر خبرها

  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد